Gå til innhold

Felleskjøring til vårmønstring, BMWCCN avd. Vestfold


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

pleier det å være bra oppmøte på tryvann treffet??

Ja,men det er første gang det arrangeres på Tryvann.Tidligere har det vært litt lenger nede på parkeringsplassen ved Frognerseteren.

I fjor var det bra vær og rekord oppmøte,vet ikke hvor mange biler som var der totalt i fjor.Men det var flere hundre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja,men det er første gang det arrangeres på Tryvann.Tidligere har det vært litt lenger nede på parkeringsplassen ved Frognerseteren.

I fjor var det bra vær og rekord oppmøte,vet ikke hvor mange biler som var der totalt i fjor.Men det var flere hundre...

Høres bra ut :D Vurderer turen sjøl med vestfold avd her :)

Edit: er det lokka området,koster spenn? hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme Tweety!

Jeg kommer, enten med egen bil eller med en kamerat, blir minst nærmere ti biler fra kopstad tror jeg... Håper jeg på en eller annen måte klarer å skaffe felgane før søndagen!

Alle bli med! :twisted: Masse biler der i fjord så jeg på bilder, tror det blir knall :wink: Årets første treff med evt bra vær MÅ bli bra, og merk, BARE bimmers :P

Snakkas til søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme Tweety!

Jeg kommer, enten med egen bil eller med en kamerat, blir minst nærmere ti biler fra kopstad tror jeg... Håper jeg på en eller annen måte klarer å skaffe felgane før søndagen!

Alle bli med! :twisted: Masse biler der i fjord så jeg på bilder, tror det blir knall :wink: Årets første treff med evt bra vær MÅ bli bra, og merk, BARE bimmers :P

Snakkas til søndag :)

Angående kopstad,Si meg en ting,er ikke den bensinsatsjon der borte a?? :D

Åssen felger venter du på Espen?Er desperat etter 1 dekk jeg da,255/40-17 hvis noen har,fant et stygt slitespor innerst på mitt :( Blir nok til at jeg drar men står litt på madamen også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få bestilt meg oz ultraleggera i gull, 17" Men det er jo umulig å nå sharif på telefonen om dagen, og jeg skulle ringe på tirsdag og de skulle få felgene på dagen eller dagen etterpå... Litt irriterende, blir til at jeg sitter på med en kamerat i en sort E30 coupe

Statoil Kopstad ligger langs E18, sikkert noen som kan forklare... Det er ikke så langt... Er ved Holmestrand eller noe....

Menne, hva med å møtes på døgnet? Kvart over åtte-halv ni eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir til at jeg sitter på med en kamerat i en sort E30 coupe

skal du ikke kjøre selv? du må jo ta med deg gliset ditt, selv om du ikke har fått felger. :D

Nja, har vinterdekk på... Trokke jeg gidder å legge om mine 14" gitt... Har bare ett sett med felger og de er jo på nå... Mer sosialt å sitte på med kameraten min og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også bare minne folket her på at BMWCCN avd. Vestfold arrangerer pussetreff Lørdag 22.04.06 på Kepler bilpleie på Sem. Kepler ligger på andre siden veien for E-18 motorsenter, på Hesby industriområde. Treffet starter kl 14 og varer til kl 17, evt. lenger ved behov. Møt opp for å få shina BMW'n til vårmønstringen 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med Thomas/Dr_S, vi kjører fra døgnet halv ni for de som vil være med på det...
joiner den gitt =) og ang statoil kopstad, så er det en helt ny stasjon der nå! alt er nybygd, til og med asfalten og parkeringsplassene. den åpnet vel offesielt 1 feb, sammen med de nye buss stoppa som kom i drift den samma dagen der! espen finne noen lånefelger? :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

espen finne noen lånefelger? :lol:

Nei gidder ikke det, nå fant de ut i stad at nei de felgene de hadde sagt de kunne skaffe kom bare til subaru, så nå aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe... Gidder ikke finne lånefelger, sitter på med øyvind... Blir så koslig atte... Snakkas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

espen finne noen lånefelger? :lol:

Nei gidder ikke det, nå fant de ut i stad at nei de felgene de hadde sagt de kunne skaffe kom bare til subaru

hvis du får skrudd dem på har du jo

kommet langt da, resten kan tilpasses på en eller annen måte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...