Marjusen Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Heisann. Nå er det uutrolig lenge siden jeg har vært inne her. Kan ha noe med at jeg har solgt BMW'n for en stund siden, men håper dere kan hjelpe meg likevel. Jeg har prøvd å poste dette spm rundt omkring, men får ikke svar. Jeg har kjøpt meg en VW Passat 1,9TDI 115HK 2000mod. Den sitter det AC i, og ikke klima, MEN. Hvis jeg skal bytte til klima, slik at jeg får stilt inn grader i stede for å vri på disse bryterne. Er det dyrt og mye jobb? Jeg har hørt på pris på selve kontrolluniten hvor man stiller grader osv. Den koster 2000 kroner....er det noe mer jeg må bytte da egentlig? Det er samme ac motroen i denne som de som har klima. Håper dere kan svare meg på dette da det helt sikkert er samme oppleg på alle VAG biler:) Marius Adminedit: La til biltype i subjektet - skriv skikkelige overskrifter. Ellers er nok et tips VAG-klubben heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Du er nok kommet til feil adresse kompis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 ingen svar på vw/audi forumet altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 nå har jeg bare spurt på generelle forum som bilforum.net under riktig biltype...skal man skrive på audi/vw forumet så må man bet. 400,- pr år. Men derfor jeg spurte her er fordi jeg regner med det er samme opplegg på vw og bmw slik sett. Er det AC i en BMW, hva trenger man for å bytte til Klima? Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Hvorfor tar du ikke bare en telefon til en autorisert VW forhandler, de vet nok mer om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Siden jeg jobber hos VW forhandler, så kan jeg vel komme med et innspill. Sansynlig vis, så er det ikke samme type plugger på kablene bak, å siden du skal bytte fra manuell, til automatisk klimakontroll, så må du mest sansynlig bytte styresentralen til klima anlegget, og da kan du nok plusse på en del tusenlapper, i tillegg til en del arbeid med utskiftig av div kabelnett. Håper dette hjelper deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå