Gå til innhold

Lakkering av E36?


Mr. 323
 Share

Anbefalte innlegg

Hei...

Etter ti år på veien, begynner rusten "krype" frem bla fra hjulbuer, bagasje- luka og sideskjørt. Var innom en lakkerer i dag og fikk ett tilbud på 10 000 kr. :?

Tilbudet gjalt på det meste med unntak av tak og panser. På siden av bilen var planen bare å lakke opp til dørhåndtaket på hver side ( dvs at man stopper ved den "knekken" som går langs siden av bilen).

Ved siden av bare lakkerings jobben, skulle han rette ut tre små bulker høyre framdør, lakke og fikse sideskjørtet som inkluderer litt sveising, gå over alle hjulbuene mine, lakke ny frontfanger og sparkle litt på bagasjeluka.

Alt av pusse jobb er inkludert i prisen.

Hva syns dere? Hørtes dette ut som et bra tilbud? Hva har evt andre betalt for noe av den samme jobben? Noen som vet om billige lakkerere i Bærum? Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha tatt panseret ja, er jo stort sett det man ser..

Får se hva jeg får til.... Men det viktigste i denne omgang, er først og fremst å få tatt all rust, og bulker, slik at bilen ikke blir "spist opp" med åra :wink:

Tror nok han tar det svart ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lakkerer selv, og denne prisen er det ikke noe å si på. Jeg ville ikke lakkert bilen opp til knekken i døra. Det kommer ikke til å bli særlig pent. Det spørs jo hva du forventer selvfølgelig, men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt den helt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant!

Derfor var jeg nede i dag og prata litt mer med kar'n.

Sa jeg var litt interessert i å lakke panseret også, og kanskje kutte ut den ene passasjer døra. Men da var han mer ivrig på å få meg til å lakke hele bilen. Slik at han slapp å dekke til alle "små" hjørner, lister m.m, som ikke skulle lakkeres.

Det nye tilbudet er da å lakke alt bortsett fra taket, for 15 000kr. Inklusiv all sliping, demontering, hjulbuer, sveis av sideskjørt osv...

Er jo noen 1000 mer enn det jeg hadde tenkt å bruke denne sommeren, men kan ikke si annet enn at det hadde vært knall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at noen kanskje syns det høres for godt ut til å være sant...

Kar'n virka ålreit, og real, så jeg håper da at han vil gjøre en god jobb...

Har også en annen kamerat som har lakka bilen sin på samme sted, og han er i hvertfall fornøyd.

Er fullt klar over at lakkeringsarbeid ikke er noe man slurver med...

Her er det først og fremst hardt arbeid som gjelder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...