bimmerdude Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Kommer det ikke til å bli en merkbar overgang mellom tak og resten av bilen nå? Tror jeg hadde tatt med taket også jeg gitt. Kan ikke bli mer enn ett par tusen ekstra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Ikke nødvendigvis.. Dessuten er det jo en plass man ikke ser når man kjører og sånn ellers. Taket er vel den plassen lakken slites minst på å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jo, apropos dette her gutter... Jeg var og så på en rød E36 320 igår, og denne hadde (selvsagt) falmet meeeget i lakken. Men... folkene på salgsstedet (forhandler) sa at hellakkering (altså, eksternt, og til samme farge som ny) vil bare koste 7500,- (dette er eks mva, men de sa at det er ikke mva på bruktbiler hvis de fikset det hele). Når jeg fikk høre den prisen, så falt bare kjeven min til bakken. Det må være en superlatterlig pris. Ihvertfall når en forhandler kan fikse det til den prisen. Hva tror dere? Altså... det må jo nesten være slett arbeide som vil bli gjort for den prisen (prisen inkluderer alt. dvs, grunnarbeidet, lakkeringen, maskeringen +) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Fattern kjøpte en Ford 26m her i fjor, nå i uka sendte han bilen agårde til hellakkering og det kosta ca. 32.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 en jeg kjenner sin bmw e30 til lakering. kostet rundt en 10 k! ble veldig bra syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå