Nino Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 jeg har en e34 -90 med m50b20 saken er det att speedometeret og forbruksnåla bare er til pynt, det funker ikke. forbruksnåla, den henger på ca 6-7 ved tomgang, og ved det minste gasspådrag, så forsvinner den langt opp over 30. speedometeret fungerer bare rett og slett ikke. også er det en annen ting som jeg også itte helt skjønner. selve instrumentethuset virker som om det er til en automat, og jeg har en manuell kasse. for man skimter D P R 1 2 3 4 når lyset står riktig i instrumenthuset? det er vel ikke riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rohose Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 kanskje det er skiftet motor på kjærra di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Det er vel normalt at forbruksnåla forsvinner når man trør på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 joda. men, itte slik som denna gjøre. det virker som om den bare har 2posisjoner, AV/PÅ . i stedenfor å faktisk, følge gasspådraget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Ganske logisk at forbruksinstrumentet ikke funker skikkelig når speedo ikke funker. Hvordan skal den da beregne mil/liter??? Få speedo til å virke, så tenker jeg det andre følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Du skimter tall til automat gir fordi det gjør man i alle bilene, mer elelr mindre. Samme instrument panel i de fleste biler, bare at det varierer hva som er koblet til.....følger hvilket utstyrnivå du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå