marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 ja nå har jeg og fått på sommerdekk(selv om det snør) synes den ble perfekt! tips til forbedringer motas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Var ikke store bildene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 vet ikke hvorfor dem bli så små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 hahaha fikk det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Fin bil og fine felger Ble veldig bra Når været blir bedre er det bare å vaske bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 er ikke noe særlig glad i å vaske bil men må vel gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 gratulerer med en fin bil og fine felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Nydelig. Hvor mye senk? Du har samme felgsett som meg? 235/35-19 på 8,5" felg ET40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Ble bra med de felgene er ikke noe særlig glad i å vaske bil men må vel gjøre det! Ikke? Vaske bil er noe av det beste som fins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 har 35-35 senking men kan få den litt mere ned forran men noen fjærskåler som jeg har liggende! samme som deg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Ble bra med de felgene er ikke noe særlig glad i å vaske bil men må vel gjøre det! Ikke? Vaske bil er noe av det beste som fins da må livet ditt være ganske kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Ble bra med de felgene er ikke noe særlig glad i å vaske bil men må vel gjøre det! Ikke? Vaske bil er noe av det beste som fins da må livet ditt være ganske kjipt Det er faktisk en av de bedre tingene i livet. Spesielt når den er skikkelig skitten og du ser dritten renne av.. For derretter å gjøre den helt rein.. (Ok, det ble litt småerotisk i slutten, men sånn er det med BMW).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Fantastisk pen bil! Min blir nok ganske lik når jeg får sluppet den ned litt mot bakken. Når jeg tenker etter er det ikke mye som er penere enn en senka E46 Touring med 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Vasking er ikke bare pleie av bilen, men av sjelen Flott bil og nydelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå