FTE Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Ja, er det noen som vet hvor man kan få tak i eller noen som har dette noe spesielle verktøyet for å få delt disse felgene? OZ har jo vært så flinke å laget en "unik" versjon, nemlig 10 kant mutter i 10mm. Og 10 kant pipe er nærmest umulig å oppdrive. Noen som har delt disse noen gang? Er liksom ikke aktuelt å sende de ned til Italia for å få delt de heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 tror desverre ikke det blir så lett å finne ett verktøy til felgene dine. jeg vet det er en i sverige som har verktøy til oz-felger. kan prøve å få tak i tlf eller web-side hvis du er int? ellers så kan kanskje felgen-garage hjelpe deg, men da må du jo evt sende det til tyskland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 mål opp å lag spesial verktøy selv, hvis du har mulighet... jeg å en kompis har gjort det opp til flere ganger, å det fungere bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Regnet med det ble vanskelig ja. Skulle nok sjekket tidligere. De skal lakkeres nå så da får lakkereren maskere etter beste evne istedet, så skal jeg få tak i verktøyet senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hør på BMWCCN fora. Tror det er noen der som har lånt vekk slikt et verktøy der før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå