FTE Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Ja, er det noen som vet hvor man kan få tak i eller noen som har dette noe spesielle verktøyet for å få delt disse felgene? OZ har jo vært så flinke å laget en "unik" versjon, nemlig 10 kant mutter i 10mm. Og 10 kant pipe er nærmest umulig å oppdrive. Noen som har delt disse noen gang? Er liksom ikke aktuelt å sende de ned til Italia for å få delt de heller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 tror desverre ikke det blir så lett å finne ett verktøy til felgene dine. jeg vet det er en i sverige som har verktøy til oz-felger. kan prøve å få tak i tlf eller web-side hvis du er int? ellers så kan kanskje felgen-garage hjelpe deg, men da må du jo evt sende det til tyskland.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 mål opp å lag spesial verktøy selv, hvis du har mulighet... jeg å en kompis har gjort det opp til flere ganger, å det fungere bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
FTE Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 Regnet med det ble vanskelig ja. Skulle nok sjekket tidligere. De skal lakkeres nå så da får lakkereren maskere etter beste evne istedet, så skal jeg få tak i verktøyet senere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Hør på BMWCCN fora. Tror det er noen der som har lånt vekk slikt et verktøy der før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts