Stjernstedt Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hei Kom over disse felgene, tror jeg slår til denne uken. Er ikke dette billig kjøp? RH felger 17" alutec (8Jx17xh2 ET35 DT120) Dekk Star Preformer 225x45-ZR-17 (90W) 3.999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hvis dekkene er gode ja.. Så jo nettopp denne og ble interessert jeg også.. Men kan ikke ta fra deg kjøpet, får ikke lønning før 5.mai.. Elsker de felgene der.. Litt kant, og stilrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Da har jeg kjøpt dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Ja, var ikke så lurt å nevne dette Snilt at du lar meg få de Ballder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Hehe.. Neida. Hakke det da. Du burde gå for de der. Var grei pris det der. Ikke tenk for lenge.. Tror de der kan gå fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Hehe takk. Ja har snakket med eieren, regner med jeg henter de iløpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Da gratulerer vi med nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Jo takk, vi får se. Kanskje jeg legger inn noen bilder til helgen EDIT: Hel*/*ete! Kontakten han idag og sa når jeg kunne komme og se på felgene, men fikk svar at toget hadde gått! Trudde han forsto at jeg skulle ha de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Var vel det jeg mente igrunn. Penger som gjelder desverre. Har muligens tenk til og selge noen 8*19" m3 felger med 235/35 dekk etterhvert. Utrops pris vil da bli ca 6k. Følge med. Har hatt de på cab'n et par sommere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå