Jonte Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Jeg trenger to stk stusser til min BMW, og jeg vil gjerne ha noen ovale typer. Dessverre er det vanskelig å få tak i slike.. Noen som vet hvor jeg kan finne stusser av denne typen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Svendsen eksos har alle slags stusser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Men må man helst ikke ha en fanger som det passer til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 Men må man helst ikke ha en fanger som det passer til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Men må man helst ikke ha en fanger som det passer til? Det blir nok bra med to ovale stusser der ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar-CSi Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Bilxtra har sånne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 Bilxtra har sånne... Denne? Var bra lang.. Men, tja... Prisene var litt heavye da. 2" koster 340, mens 3" koster 635 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar-CSi Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 nah.... var ikke akkurat den jeg tenkte på ... de har noen flotte ovale som er beregna på for som "bygger" eksosen sjøl... altså de skal sveises på og ikke skrues fast med ei klemme... men de er dyre da... koster 900,- stk trur jeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagrinn Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 prøv thorshov der mener jeg dem har fått inn ovale stusser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Vet ikke om denne er så stor som du vil ha den, men jeg kjøpte iallefall en slik til gamle bilen. Kun stussen, hos Svendsen Eksos, kostet 500 kr tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Vaslag Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Er det damene i bakgrunn du tenker på eller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar-CSi Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Schmiedmann har også.... koster rundt en 500,- lapp.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts