Gå til innhold

Min Sorte E39[Solgt]


2mMy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
lyden frå herr eisenmann var prikken over i'en! Skal tru om d kan bli like gromt på en E60 525? :D

Det samme lurer jeg på ;)

Her er en forholdsvis dårlig lydfil av en E60 525i med 4x Eisenmann. Det gir hvertfall en viss pekepinn på hvordan lyden blir.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiai!! GROMT!! Har forresten haika med gamlebilen, Saltkjelen.. en snartur til videosjappa forleden. Fin bil! 8)

Dæven, det var virkelig morsomt å høre.. Jeg er skikkelig nysjerrig, så jeg sender deg en PM istedefor å ødelegge tråden til 2mMy.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarten og, nå fikk jeg lyst på E39, jeg som akkurat kjøpte E34. :(

må si at dette er den overlegent peneste/best gjennomførte E39 jeg har sett. kledde fargen og felgene utrolig godt. M5 fangere med Eisenmannx4 var jo bare prikken over I'en. ;)

gratulerer med flott bil Tommy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Hvor mye jobb var det å montere det 4-rørs Eisenmann-anlegget kontra å montere en vanlig effektpotte? Måtte du tilpasse noe? Hvordan var passformen på den innsatsen i M-hekkskjørtet?

Du handla fra www.motortecknik.no (Schmeidmann), sant? :)

Jeg har sååå lyst på slik eksos! 8)

hehe, ikke så mye jobb! mest jobb på å sette på den vanlige lyddemperen, resten var bare å klemme på og sku fast i en skrue på andre siden av hjulbrønnen! ikke noe stress egentlig!

MEN, M5 innsatsen til E39 M-fangeren passer IKKE med eksosen! må ha en vanlig innsats og klippe ut en mal som man kan følge for å lage hull til eksosen! snakker av erfaring her+ at det står i monteringsanvisninga på den amerikanske eisenmann siden.. ikke noe du finner med det første :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...