Gunnar Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hehe, gratulerer. Da møtes vi vel i deleskranken hos Møller fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Gratulerer med ny bil, Tommy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hehe, gratulerer. Da møtes vi vel i deleskranken hos Møller fremover.. Gunnar, nå har du mange biler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Kan bekrefte at S4'n til tommy har bra med skyv Fikk en liten prøvetur istad, pen Audi det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Gunnar, nå har du mange biler?? Tenkte å få shina Land Rover og lagt den på Finn i dag, men det vil seg visst ikke slik. Har jo plasket ned hele dagen. M5en eier jeg bare halve av, og den står ikke her, så den teller ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 M5en eier jeg bare halve av, og den står ikke her, så den teller ikke med. Kommer dere på Våler med den da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Tvilsomt - har ikke fått gjort en dritt med den. Jeg så den vel sist i juni en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Gunnar, nå har du mange biler?? M5en eier jeg bare halve av, og den står ikke her, så den teller ikke med. hehe.. da er du unnskyldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Håper jeg ikke blir utstøtt fra forumet her nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Gratulere med ny bil... jeg ringte på gammle bilen din i dag og lurte på å kjøpe den--- Men nei da den hadde blitt solgt og gjett hvor jo til Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Synd, da ser vi jo aldri den igjen på noe treff her nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 får bare håpe det er til noen som tar vare på den og kanskje til og med får den helt strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Sykt så raskt den gikk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Det var raskt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Gratulerer med salg og ny bil! Specs på Audien ? Antar den er "litt" sprekere enn en 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå