Geir Anders Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Her skjer det tydligvis ting mens jeg er borte på ferie! Gratulerer med ny fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 se hva Richie fant idag http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26361747 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Ligger tråd om den på Detailersclub og, brukernavnet hans er Ælen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 har fått med meg at han er der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Jepp, han har sagt den er tilsalgs ja..hadde vel truffet et rådyr også den, derav nye lykter foran Hva solgte du den for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Bereist denne bilen her, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Jepp, han har sagt den er tilsalgs ja..hadde vel truffet et rådyr også den, derav nye lykter foran Hva solgte du den for? ja, var det han sa hvertfall. den lå til samme prisen når jeg byttet bort bilen hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hoho.. var fin i carbonsvart da! Dårlige bilder bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Jepp, han har sagt den er tilsalgs ja..hadde vel truffet et rådyr også den, derav nye lykter foran Hva solgte du den for? ja, var det han sa hvertfall. den lå til samme prisen når jeg byttet bort bilen hvertfall. Nå skal det sies at bilen hadde my rust når jeg tok over den da, dette ble slipt ned å lekkert opp. Skulle også ha hatt de gamle lyktene enda, men som sagt så gikk den ene med mot ett rådyr så jeg gikk bare til innkjøp av ett enkelt sett med lykter, men har fortsatt den ene lykta om noen skulle være intrisert. Men ser at prisen kanksje er litt høy, hva mener dere den bør ligge for? Vet at bildene er litt dårlige, og kanksje voldtatt litt i Photoshop i tilegg til dårlig fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Få tatt noen skikkelige bilder som viser fargen og bilen bedre, så er mye gjort.. Eneste denne bilen trengte var ny lakk og fikse av rust, så blitt en fin bil Lykke til med salg! Vært mye interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Få tatt noen skikkelige bilder som viser fargen og bilen bedre, så er mye gjort.. Eneste denne bilen trengte var ny lakk og fikse av rust, så blitt en fin bil Lykke til med salg! Vært mye interesse? Skal prøve å få til noe bilder til uka, om det kan bli finere vær! Bilen står nypollert og vokset i oppvarmet garasje klar for ny eier så må få til noen bilder. Ikke vært så mye interesse som jeg hadde ønsket, kun noen få med bytte forslag så langt. Spørs om km-standen skremmer enkelte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Få tatt noen skikkelige bilder som viser fargen og bilen bedre, så er mye gjort.. Eneste denne bilen trengte var ny lakk og fikse av rust, så blitt en fin bil Lykke til med salg! Vært mye interesse? Skal prøve å få til noe bilder til uka, om det kan bli finere vær! Bilen står nypollert og vokset i oppvarmet garasje klar for ny eier så må få til noen bilder. Ikke vært så mye interesse som jeg hadde ønsket, kun noen få med bytte forslag så langt. Spørs om km-standen skremmer enkelte Hehe.. km stand gjør vel ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå