Mack10 Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Er det noen som har anbefalninger til sommerdekk?? Tenker da på en kombinasjon mellom komfort, pris og ytelse. Er det noen som har noen bra tips?? Tenkte og kjøpe 225/40-18 Er det bedre og ha 215 foran kanskje?? Tips?? Arne Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mayhem_ Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Hva med Toyo Proxies da? Har hatt det på 2 biler nå, er storfornøyd:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerfanatic Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Hva med Toyo Proxies da? Har hatt det på 2 biler nå, er storfornøyd:) Toyo Proxes er kanondekk, bortsett fra at de slites utrolig fort.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MpA Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Gå får BFgoodrich 225 - 40.18 Er de beste dekken ikke dekk støy oh er kanskje noe dyrer i prisen, men er verdt det, slite sterke og henger bedre en alt på veien. Jobber selv på solberg dekk, og anbefaler disse! PS: de det kommer mest blårøyk av og Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Goodyear har jo gode dekk, men den testen som kom på tv2 hjelper deg var det vel. der kom Vredstein best ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny M Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Michelin Pilot Sport PS2 kom best ut i denne testen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnefles Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Henger meg på her... Er ute etter sommerdekk selv,men tenkte meg 215/45-17. Anser støy og sporing som det viktigste,så kommer alt det andre. Hvem merker er best og hvor får man best pris? (IKKE SHARIFF!!!) Har forresten et sett med 235/45-17 NYE tilsalgs...-blir for brede for meg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrZyWiz Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Jeg hadde Goodyear Eagle GSD-3(?) Kjempefornøyd med disse, lite og ingenting sporing samt veldig lite støy. Har nå Yokohama AVS sport, disse bråker og sporer mye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veritas Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Har Goodyear F1 nå, og de fungerer meget bra.. Som vinterdekk har jeg brukt piggfrie falken dekk, og har aldri kommet meg så godt fram som med disse. Nydelig både på snø og asfalt (is er piggdekk best uten tvil). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts