Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

M3en er til resturering nå. Har byttet begge baksjermene, begge innserskjermene bak og bakplata. Har også satt på Sport Evor forskjermer. 2 nye skjørter kommer også. + litt annen rust sveising.

Motoren er tatt ut for jeg skal lakke motorrommet.

Må lakke bilen også.

Den kommer nok ikke på veien denne sommeren, kansje den rekker å bli ferdig til sent i september.

Skrevet

kjempe fin bil. eneste er at de felgene minner meg litt for mye om e36 m3, selv om de passer veldig godt til e30 med den kanten! men rå fin bil å se på! gjerne flere bilder og evt film siden du har såpass med motor :twisted:

Skrevet
kjempe fin bil. eneste er at de felgene minner meg litt for mye om e36 m3, selv om de passer veldig godt til e30 med den kanten! men rå fin bil å se på! gjerne flere bilder og evt film siden du har såpass med motor :twisted:

Jeg liker ikke felgene selv, men de sto på når jeg kjøpte den. Gidder ikke kjøpe nye enda, men ettervært når allt annet er 110% med bilen så blir det nye felger også. Jeg synes de er for breie. Jeg liker ikke "Tysker Look". Blir smalere felger neste gang.

Bilen står i deler nå så er desverre ingen flere bilder eller film av den enda.

Skrevet

skjønner, hva har du tenkt på av felger da?? må jo ha noen fine siden resten av bilen er fin. jeg har jo ikke de råeste felgene på min heller da selv om resten av bilen er så strøken men de passer greit synes jeg. (har vel noe med lommeboka å gjøre også) men du MÅ ha litt kant på felgene dine synes jeg da, selv om du velger litt mindre kant som er forståelig! men du liker ikke tysker look? hmm. må jo det når du eier bimmer! hehe :wink:

Skrevet
skjønner, hva har du tenkt på av felger da?? må jo ha noen fine siden resten av bilen er fin. jeg har jo ikke de råeste felgene på min heller da selv om resten av bilen er så strøken men de passer greit synes jeg. (har vel noe med lommeboka å gjøre også) men du MÅ ha litt kant på felgene dine synes jeg da, selv om du velger litt mindre kant som er forståelig! men du liker ikke tysker look? hmm. må jo det når du eier bimmer! hehe :wink:

Planene er Porche bremser forann så jeg gidder ikke kjøpe nye felger før jeg har satt på de bremsene. Det blir nok ikke i år desverre.

Har veldig lyst på MK-Motorspor felgene hvis de passer på med Porche bremser på. Hvis ikke så må jeg finne noen felger som er ganske lette. Har egentlig ikke tenkt så mye på felger enda :)

Jeg synes ikke det er fint når felgene er for breie for dekkene, men det er smak og behag :). Blir max 7,5" breie forann. Kan i nøden strekke meg til 9" bak hvis jeg skal ha forskjellig dimm da. Kan hende jeg kjøpe like breie forann og bak. For se :)

Skrevet

Meget pen bil! Sorte M3'er ser man ikke såååå ofte og i hvertfall ikke slik stand som denne.. Motorsport felgene gjorde susen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...