Gå til innhold

Klimaanlegg som lever sitt eget liv!


henry
 Share

Anbefalte innlegg

På E46'n til fader'n har det dukket opp et problem med klimaanlegget. Det er ikke kontrollerbart, uansett om det står i auto modus eller manuell. Det er vifteturtallet som er problemet, det går opp og ned som det selv vil, når jeg slår av auto moduset, er det jo jeg selv som skal kunne velge hvilken hastighet jeg vil ha på vifta, noe som er helt umulig, det går gjerne opp på et helsikkes turtall, og er ikke til å få ned igjen.

Kan det være styreenheten til hele anlegget som har ryki?

Takker for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en 2000 modell, hvor sitter denne motstanden, og er den vanskelig å skifte?

Viftemotstanden på Autopower´s bilde nr. 11 (den til høyre og delenummer 64116929486) produseres ikke lenger. Den du evt. skal ha har delenummer 64116920365. Det store spørsmålet er hvilken viftemotstand du har nå... hvis du har motstanden med delenummeret som slutter på "0365" er viftemotstanden ikke problemet. BMW mener å ha løst problemet med denne motstanden. Jeg har denne motstanden og min E46 er produsert 11/2002, men på den annen side kan jeg se i ETK at en modell som E46 323i har denne motstanden og E46 323i ble produsert til og med 10/2000. Du bør etter min mening ta kontakt med BMW og forhøre deg før du evt. kjøper en ny motstand.

10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...