Gå til innhold

Anlegg i E46


Anbefalte innlegg

Slenger inn ett lite prosjekt jeg har holdt med på om dagen. Eieren av bilen er her på forumet bmw_e46.

Bytte av bmw orginal til Focal V2.

IMGP0818.jpg

Kabel gjennomføring til frontsett.

IMGP0824.jpg

Jord som skulle holde mål.

IMGP0817.jpg

Bunnplaten nesten ferdig. Ble også satt inn vifter i denne.

IMGP0848.jpg

Løsning nr 1. som ingen av oss ble fornøyd med finishen på. Ble og en topp plate på denne.

IMGP0878.jpg

Så det ble gjort en forsøk til som ikke skulle bli så mørkt og dystert.

IMGP0919.jpg

Kondensator.

IMGP0922.jpg

IMGP0926.jpg

Her kommer det inn Playstation.

IMGP0921.jpg

IMGP0920.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For priser på jobb får dere nesten kontakte meg over PM da dette varierer med hva dere skal ha av anlegg ++. Ser jo helst at dette blir handlet fra meg. ;)

Hva slags dimensjoner er det på denne kassa? Såg veldig bra ut!

Målene på kassen husker jeg ikke nå. Men den er på 56 liter.

åssen løsning ble det med sub, lukket, bassrefleks osv, og hvordan ble bassen inne i kupeen med den løsningen som er i bilen din?

Har ikke koblet det opp for lyd enda. Men dette er nok mere laget for show siden det er helt tett inn i cupèn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. JBL.. sikle.. Synes det ble fryktelig fint jeg! Har selv 2 stk 12" JBL GTI subbere av den gamle gode typen. Fryktelig lyst til å slenge de inn i min e46, men da forsvinner jo hele bagasjerommet. Får se om jeg bare bygger inn 1 av de til sommeren. Ihvertfall fint og enkelt med batteri bak da. Skal fremdeles bruke den originale BMW enheten min, så må vel da kjøpe meg en slik omformer som kobles fra høyttaler ledningene til forsterkeren min. Noen som har noe erfaring hvordan disse signalene blir da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...