mortena Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Klarer ikke helt å slutte å glise.... Ble meget fornøyd med dette. 20/40 fjærer fra AP. Bilstein dempere. Noen som har meninger eller innspill om hva som ville gjort bilen enda penere? Lytter til erfarne bilfolk. Har uansett lyst å holde den clean, så noe harrystyling er totalt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Meget pen bil E46 Touring med 19" og litt senk er utrolig pent! Likte også felgene, har de på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Ble pent det der, ja Flotte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 MEGET pen den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 felger og litt senk gjør underverker kanskje en sånn atpåklatt på frontfangern hadde gjort seg https://www.koed.dk/functions/billede.asp?billede=3564_1_40987.jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Ble kjempepent det der..... En M-tech II frontfanger ville satt prikken over i´en mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Se her ja, perfekt høyde, både foran og bak . Enig med de to siste talerene her når det gjelder frontspoiler/leppe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Strøkent! Jeg har heller ikke helt sansen for den orginale facelift fangeren, om du skulle gjøre noe mer med den. Ellers så er jo senkingen og felgene strøkent på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 må virkelig si at det så MEGET pent ut. en bil jeg ville snudd meg efter på gaten... vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 denne så meget peeen og fornuftig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Takkogtakk for fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Ser pent ut dette ja Jeg har villa fått lakkert lister på dører og fanger i bilens farge.Det tar seg exstra fint ut,er min mening da Og kansje fått på M3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Meget bra dette Jeg syns M3 speil hadde vært tøft. Tenger ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå