Gå til innhold

Vårmønstring på Tryvann med BMWCCN


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heisann!

Jeg stakk av med 1.premie i lotteriet med Koed-premier :D

Vant Scorpion effektpotte til Bimmern min, blir stas ja...

Ellers var det mange oppmøtte og mange fine biler innom i løpet av

dagen. Litt surt og kaldt var det, men vaflene og kaffen var topp :!:

Mitt første treff i regi BMWCCN, blir helt sikkert flere etter dette.

Mvh

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det er en hjemmelaget list for pasformen er forferdelig... no offence... ... Når man endelig skal lage et "personlig" uttrykk på bilen bør man i det minste være bare litt kritisk...

Ja passformen var ikke den beste :( Tenkte jeg skulle ha på noen lykte lister på bilen min etterhvert, men jeg liker ikke så godt at den dekker halve lykta :roll: Så hvis det er noen som vet om en "slank" modell så er det bare å skrike ut :wink:

Noen fler bilder:

cab0xo.jpg

2xorginalvsm39lr.jpg

acs5er5tw.jpg

e367ea.jpg

z8inni6bw.jpg

e46coupe0mq.jpg

e3619tom5zf.jpg

e34vse397gr.jpg

e46m37el.jpg

oversikt7eu.jpg

Og til slutt min:

minimidten2lx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg spesielt merke til de lekre 19" tommerne jeg har på bilen min på bilde nr. 2 ;)

Å, så det var den BMW'n som var din, sto jo rett ved siden av deg jeg da :P . Ble ikke så lenge der oppe, hadde kledd oss litt dårlig, og ungene mine syns det ble litt langtekkelig å sitte i bilen så lenge mens fattern knipsa bilder :lol: .

Men, herlig å se så mye gromme bimmers, gleder meg til treffet på Rudskogen :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er min Bimmer ja. Selvfølgelig kommer 19 tommerne en uke for sent - men men, jeg får komme bedre tilbake til neste år.

Jeg var heller ikke så lenge der. Kom ca kl 10:30 og dro igjen ca kl 12:00. Det var ganske så kjølig og jeg så flere som satt inne i bilene sine å varmet seg. Inkludert meg.

Hvilken bil hadde du? kan ikke si jeg husker at jeg så E34'en din der, men nå var det jo så mye å se på hele tiden da. Hadde jeg visst du var der skulle vi slått av en liten prat. Vi sees kanskje på Rudskogen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...