Kevin=) Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 jeg er nå spent jeg.. har satt 100 kr på dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Løp og kjøp! (En coupe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Synes du må slå til her gitt! Er jo en kjempesjangse!! E46 M3 er sykt heftig, både coupè og cab! Motoren er jo smykket i en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 kjøp og gi den til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Nå er det hvertfal ikke noen grunner til å ikke kjøpe denne bilen hehe. du skal vel kjøpe den Håkon? hadde tatt dette som en tulle tråd ellers nå hvis du ikke kjøpte den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 jeg håper på å få prøvd bilen på torsdag i denne uken om jeg har tid. Om alt ligger til rette for det regner jeg med at det blir kjøp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 et lite raskt spm.. hva kunne ikke ha ligget til rette med en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 om du spør de andre på forumet så er det veldig mange rare ting virker det som..hehe nei egentlig er det vel ikke noe som ikke skal ligge til rette for det medmindre mannen som selger kommer til fornuften og beholder bilen selv.. la oss håpe det ikke skjer .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 syns egentlig alle har sagt en ting jeg og det er kjøp bilen hehe seff dette ender opp med at en mann som måtte selge bilen fordi han skulle til søramerika kommer til å beholde den.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 dyrere forsikring på cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 jeg håper på å få prøvd bilen på torsdag i denne uken om jeg har tid. Om alt ligger til rette for det regner jeg med at det blir kjøp ja Tid?? Dette er vel nesten en prioritering! Basta! Selv om dette er en cab så har den jo en Hardtop i samme farge som bilen og som gir mye stillere bil enn en vanlig cab med bare stoff i caben! Pene er de også med hardtop og mer fleksibel enn en coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 forbanna rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 hvordan gikk prøvekjøringen i dag da?? ble det no m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Nå er vi spente her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 tipper han er ute å råner i nye m3`en eg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå