Gå til innhold

Vurderer kjøp av BMW M3

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hele kjøpet legges ut på is i og med at jeg ikke har de akkumulerte midlene til disposisjon slik jeg trodde jeg hadde da jeg startet denne tråden. Ser ut til at min gode venn beholder bilen selv på en eller annen måte.

men jeg fikk prøvd den, absolutt en veldig fin bil, og en meget solid motor. greit komfortabel også. det var nesten litt synd at det ikke ble noe kjøp. skjønner godt at det er en pop bil... meget presis og fin gearkasse også..

hvorfor kan ikke penger vokse på trær ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m6? sikle sikle. sto ved siden av en m6 for noen mnd siden, eg såg på han, han såg på meg. Han flate fjøla og smilte, eg flata fjøla. han forsvant...

hehe :lol:

lol

skjedde det samme med meg, bare at istedenfor 6ern så var det Merce CL 55 AMG, en blondie som kjørte.

Celina? hehe

nei et utenlandsk par, en mann satt ved siden av og røyka sigar og en dame med store ...... kjørte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer Håkon for å ikke kjøpe m3. hehehe... alle viste vel hvor dette skulle ende eller hva ;)

frekt sagt

ikke noe problem det. kom som en liten overraskelse på meg også. Er i gang med å etablere et firma og måtte bruke mye mer egenkapital en det jeg trodde.. (en partner som trakk seg) får ordne ny bil senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...