Peoplez Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Hadde jeg vært hun så skulle jeg hvertfall hatt en Z4 m3 cab for jentetur, m5 for turer og henting av promenente folk og business peoplez! m6 berre for å være helt gal, x5 til vinteren, og en x3 som stepphjul til x5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Håkon, Jeg og Rudi er enda spente på om du har blitt en eier av en M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 hele kjøpet legges ut på is i og med at jeg ikke har de akkumulerte midlene til disposisjon slik jeg trodde jeg hadde da jeg startet denne tråden. Ser ut til at min gode venn beholder bilen selv på en eller annen måte. men jeg fikk prøvd den, absolutt en veldig fin bil, og en meget solid motor. greit komfortabel også. det var nesten litt synd at det ikke ble noe kjøp. skjønner godt at det er en pop bil... meget presis og fin gearkasse også.. hvorfor kan ikke penger vokse på trær ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 http://www.gemoneybank.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 gratulerer Håkon for å ikke kjøpe m3. hehehe... alle viste vel hvor dette skulle ende eller hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 m6? sikle sikle. sto ved siden av en m6 for noen mnd siden, eg såg på han, han såg på meg. Han flate fjøla og smilte, eg flata fjøla. han forsvant...hehe lol skjedde det samme med meg, bare at istedenfor 6ern så var det Merce CL 55 AMG, en blondie som kjørte. Celina? hehe nei et utenlandsk par, en mann satt ved siden av og røyka sigar og en dame med store ...... kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 gratulerer Håkon for å ikke kjøpe m3. hehehe... alle viste vel hvor dette skulle ende eller hva frekt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 gratulerer Håkon for å ikke kjøpe m3. hehehe... alle viste vel hvor dette skulle ende eller hva frekt sagt ikke noe problem det. kom som en liten overraskelse på meg også. Er i gang med å etablere et firma og måtte bruke mye mer egenkapital en det jeg trodde.. (en partner som trakk seg) får ordne ny bil senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå