Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis Steffan. Tror nok dette blir bra. Nå mangler du jo bare en større motor. :D

Thx gutta! Ja, er bare motor igjen. Men den blir nok ikke skiftet, ikke evt. før den går føyken :lol: . Skal prioritere å holde bilen i god stand fremover.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Gratuler med innkjøpte skinnseter Steffan :-). Spent på bilder etter vært.

Byttet tenningslåsselynder på trondrud idag da dette var det rimligste første oprasjon og bmw ikke hadde hørt om svakhet med rattlåsen (900kr) på min mod. Nå spretter nøkkelen tilbake ved start. Forsatt noe treg på første hakket. Tror faren for at starter skal henge er eliminert. (liten tilbake mld).

Var med på telemarksturen til bmwccn forrige helg, der jeg syntes pedalen ble noe bløtt etter mye bremsing ned fra fjellet. Sikkert bremseveska kansje.Så kikket jeg litt på skivene foran og de tror jeg faktisk burde vært byttet. Hva tror du om å kjøpe gs sine Ebc ventilerte (turbo groove bremsekiver med redstuff foran til min touring? Skulle hatt så mye mere men får ta det i tur og orden etter lommeboka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen folkens, montering er igang, tror dette blir bra ja.... 8) .

Glenno: Godt at det hjalp litt, og bytte sylinder. Og spørs om det ikke er på de seneste utgavene av E34, at rattlåsen er en svakhet.

Er nok sliten væske på bremser hvis pedal ble bløt ned fra fjellet. Og de EBC skivene på GS er sikker helt greie de, jeg har ingen erfaring med de. Jeg har Green Stuff klosser, meget fornøyd med utrolig lite støv fra de, og helt grei br.effekt(samme som orginalt tipper jeg) :P .

Red Stuff er vel mer racing klosser, krever mer varme for max effekt. Korriger meg her, hvis det ikke stemmer.

Jeg kjøpte mine skiver fra han her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du med den dieseltouringen ja.. Lå bak en rød E34 dieseltouring som det lukta noe sinnsykt av på vei ned fra fjellet...trodde det brant i den eller.no :)

Men hadde du bremsa mer på motorbremsen, hadde du nok ikke fått så varme skiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja steffan :D Skinn å greier :) mye måtte du ut med? du fikk med dør sider oxo eller? (bare så dem mangla på bilde)

Få til en liten bilde ting med deg (og kanksje noen andre i nærheten med touring) :) hadde vært blitt nice(bare vente til senkesettet og bakdekka mine er i hus først da :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kun seter, mine dørsider kommer til å passe godt til skinnsetene. Han hadde noen dørsider som jeg kunne fått billig, men syns ikke de var pene nok. Pris på seter, og hva jeg måtte ha gitt for sidene kan vi prate om ved den evt. photosoot'n :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kun seter, mine dørsider kommer til å passe godt til skinnsetene. Han hadde noen dørsider som jeg kunne fått billig, men syns ikke de var pene nok. Pris på seter, og hva jeg måtte ha gitt for sidene kan vi prate om ved den evt. photosoot'n :P .

ja gjør kanksje,,husker ikke åssen de ser ut :oops: (bilde?:D)

hehe ja pris bør man ikke altid ta i plenum :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenno:

Er nok sliten væske på bremser hvis pedal ble bløt ned fra fjellet. Og de EBC skivene på GS er sikker helt greie de, jeg har ingen erfaring med de. Jeg har Green Stuff klosser, meget fornøyd med utrolig lite støv fra de, og helt grei br.effekt(samme som orginalt tipper jeg) :P .

Red Stuff er vel mer racing klosser, krever mer varme for max effekt. Korriger meg her, hvis det ikke stemmer.

Jeg kjøpte mine skiver fra han her.

Red Stuff

Bruksområde: Daglig kjøring eller til sportslig kjøring på veien.

HK (ca): 200+

http://www.brakes.no/undersider/bremser ... losser.htm

Tre muligheter slik jeg ser det:

Gsbildelers kampanje går vel ut om ei ukes tid så usikker på hva jeg skal gå for. Tenkte først på turbo groove skivene med redstuff foran. +200hk blir vel kansje overkill på min? he he

Schmiedmann har vel noen ventilerte skiver til grei pris. Hvor bra de er, vet jeg ikke. Heller ikke hva slags klosser som kan brukes sammen.

Ellers så har jo du gjort dine erfaringer med de du har, noe som sier at dette fungerer på touringen. Må vel eventuelt maile bestilling da? Hva med toll etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...