Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Men Steffan da :!::!::lol: forventer noen i løpet av helga :D

Når ska du sette i stoler osv?

Hmm, har ikke fått tid til å svare her gitt :shock: . Men skinn ble montert i helga! Og det ble meget bra syns jeg selv 8) .

24062007050_G.jpg

24062007051_G.jpg

24062007053_G.jpg

24062007054_G.jpg

24062007049_G.jpg

24062007052_G.jpg

Og sånn ser det ut til vanlig i baksete :D .

24062007058_G.jpg

24062007059_G.jpg

Har også noen nakkestøtter med 7" skjærmer som jeg kjøpte her på forumet for en stund siden. Tror de kommer til å passe veldig bra i Touringen etterhvert... 8) Trenger en DVD spiller også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange takk gutta, synd det er minst 200HK for lite i denne bilen.... :lol: .

Puh! 150hk holder i massevis i dette landet - du får jo ikke kjørt noe fortere enn 100km/t (+40km/t til som er grensa for å miste lappen i 100sona :whistle: ) .. Du vil på ingen måte være noen sinke på E6'en nordover fra Sverige. I akslerasjon, kanskje, men ikke på farten.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk gutta, synd det er minst 200HK for lite i denne bilen.... :lol: .

Puh! 150hk holder i massevis i dette landet - du får jo ikke kjørt noe fortere enn 100km/t (+40km/t til som er grensa for å miste lappen i 100sona :whistle: ) .. Du vil på ingen måte være noen sinke på E6'en nordover fra Sverige. I akslerasjon, kanskje, men ikke på farten.. ;)

men på rudskogen sååå blir det litt skralt,sikkert det han tar høyde for :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! 150hk holder i massevis i dette landet - du får jo ikke kjørt noe fortere enn 100km/t (+40km/t til som er grensa for å miste lappen i 100sona :whistle: ) .. Du vil på ingen måte være noen sinke på E6'en nordover fra Sverige. I akslerasjon, kanskje, men ikke på farten.. ;)

Joa, helt klart at denne motoren funker fint til "vanelig" kjøring. Men hadde vært artig det var mer krefter en gang iblandt, f.eks i.f.m banekjøring. Men heller ingen problem å klare hastigheter for å miste lappen, til og med i 100 soner :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei, MEGET pen bil...

Den frontleppa di....var den bolt on??

hva var det den het RGM- ?? (er flere typer, og ingen bilder på nettsia demmes)

Hei ja, og takk for hyggelig tilbakemelding på bilen 8) .

Frontleppa er bolt on på orginal fanger, ikke M5 fang'ern. Du får kjøpt den hos Realcar i Oslo :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 3-4 touringer her på forumet jeg ikke glemmer da de faktisk er ekstremt pene og bra gjennomført.

Men et spørsmål ang. de siste bildene dine; hvordan fikk du til hengerfeste på M5 bakfanger? Har ikke et bilde av hvordan det ser ut? Har slik bakfanger, og krangler med meg selv om jeg skal selge denne til fordel for hengerfeste, eller "ødlegge" den :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et spørsmål ang. de siste bildene dine; hvordan fikk du til hengerfeste på M5 bakfanger? Har ikke et bilde av hvordan det ser ut? Har slik bakfanger, og krangler med meg selv om jeg skal selge denne til fordel for hengerfeste, eller "ødlegge" den :?

Ja, var i veldig tvil om jeg skulle skjære hull, og kansje "ødelegge" fangeren da jeg monterte. Har ikke noe nærbilde av hullet jeg måtte skjære ut, men poster ett bilde som viser litt. Syns ikke det ser så ille ut, og er nøye med å holde hengerfeste blank svart.

Dig_kam_652.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! 150hk holder i massevis i dette landet - du får jo ikke kjørt noe fortere enn 100km/t (+40km/t til som er grensa for å miste lappen i 100sona :whistle: ) .. Du vil på ingen måte være noen sinke på E6'en nordover fra Sverige. I akslerasjon, kanskje, men ikke på farten.. ;)

Åjoda, Steffan har opplevd å være "sinke" på nettopp den veien du prater om. :lol:

Men et spørsmål ang. de siste bildene dine; hvordan fikk du til hengerfeste på M5 bakfanger? Har ikke et bilde av hvordan det ser ut? Har slik bakfanger, og krangler med meg selv om jeg skal selge denne til fordel for hengerfeste, eller "ødlegge" den :?

Det finnes originalt hengerfestedeksel til M5-fangeren, for avtakbart hengerfeste. Jeg har det på min. Har ikke satt på hengerfeste enda, men regner ikke med den har problemer med å trekke henger.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et spørsmål ang. de siste bildene dine; hvordan fikk du til hengerfeste på M5 bakfanger? Har ikke et bilde av hvordan det ser ut? Har slik bakfanger, og krangler med meg selv om jeg skal selge denne til fordel for hengerfeste, eller "ødlegge" den :?

Det finnes originalt hengerfestedeksel til M5-fangeren, for avtakbart hengerfeste. Jeg har det på min. Har ikke satt på hengerfeste enda, men regner ikke med den har problemer med å trekke henger.. 8)

Snakker du om å dra henger med M5'en nå Gunnar? Det er ikke ofte man hører 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...