Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Puh! 150hk holder i massevis i dette landet - du får jo ikke kjørt noe fortere enn 100km/t (+40km/t til som er grensa for å miste lappen i 100sona :whistle: ) .. Du vil på ingen måte være noen sinke på E6'en nordover fra Sverige. I akslerasjon, kanskje, men ikke på farten.. ;)

Åjoda, Steffan har opplevd å være "sinke" på nettopp den veien du prater om. :lol:

Jaja, rolig nå gutten min :lol: . Hang ikke såååå langt etter deg og Nautiluz på E6'n da. Måtte jo passe på at brod'ern ikke tak av på feil avkjørsel osv..... :P . (Ro, ro til...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, MEGET pen bil...

Den frontleppa di....var den bolt on??

hva var det den het RGM- ?? (er flere typer, og ingen bilder på nettsia demmes)

Hei ja, og takk for hyggelig tilbakemelding på bilen 8) .

Frontleppa er bolt on på orginal fanger, ikke M5 fang'ern. Du får kjøpt den hos Realcar i Oslo :P .

Det gikk en fan i meg, så jeg bestilte den direkte fra england FØR jeg så innlegget om at de hadde denne på realcar, er spent å se hvordan det blir.....takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk en fan i meg, så jeg bestilte den direkte fra england FØR jeg så innlegget om at de hadde denne på realcar, er spent å se hvordan det blir.....takk for svar:)

Får håpe du blir fornøyd med den da :P . E34 trenger virkelig en eller annen leppe, diskre spoiler eller M5 fanger. Fronten har liksom skikkelig "underbitt" uten. Men Rieger/E39 M5 kopi fangeren syns jeg blir for mye :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 trenger virkelig en eller annen leppe, diskre spoiler eller M5 fanger. Fronten har liksom skikkelig "underbitt" uten. Men Rieger/E39 M5 kopi fangeren syns jeg blir for mye :wink: .

Gjør du narr av meg Steffan, "underbitt"? He he. Syntes den 540 front fangeren til Ske1eton så fin ut så kansje i framtiden jeg skaffer meg enn slik en.

Skal du på bmwccn våler i sept Steffan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du narr av meg Steffan, "underbitt"? He he. Syntes den 540 front fangeren til Ske1eton så fin ut så kansje i framtiden jeg skaffer meg enn slik en.

Skal du på bmwccn våler i sept Steffan?

Jepp Glenn, jeg er en E34 mobber :lol: . Ellers så ser det ut til at det blir Lørdag på Våler :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om å dra henger med M5'en nå Gunnar? Det er ikke ofte man hører 8)

Burde vel funke det.. :)

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal sette på hengerfeste though. Tenkte å gi blanke i det siden jeg har Land Roveren (som har lov til å trekke 2 tonn), men vi får se hva tiden bringer. Hadde ihvertfall vært moro å trekke henger med den. ;)

Jaja, rolig nå gutten min :lol: . Hang ikke såååå langt etter deg og Nautiluz på E6'n da. Måtte jo passe på at brod'ern ikke tak av på feil avkjørsel osv..... :P . (Ro, ro til...)

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jepp, da var simring på, utgående aksel på girkassa, giroverføring og mellom motor og girkasse byttet. Olje og oljefilter, motorvask og diagnose ble også tatt i samme slengen. Er rimelig fornøyd med at lillebrod'ern er mekaniker hos BMW forhandleren her i by'n når slike ting skal gjøres :P .

Eller så har jeg fått montert armlener og chrom SRS merke på rattet. Imorgen blir det å shine opp Touringen innvendig og utvendig. Så da burde det vel være duket for en fin dag på Våler til Lørdag 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like artig å følge denne tråden her Steffan. Dessverre er muligheten liten får å få tilsvarende heftig touring som din men fint å se opp til noen også da:-).

Byttet clutch, simringer og fått montert shortshift jeg også. Oppdaget slark i et stag forstillingen men dette rekker jeg ikke få byttet før våler men bør vel gå greit allikevel til fam kjøringen. Fått handlet meg hjelm så mulig jeg masser om en tur med deg Steffan:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sleit lenge selv med å skaffe hvite blink selv. Man fikk/får kun kjøpt løse glass som man måtte lime inn selv. Men nå er de også fjærna fra nettsia til Radicast. Men send en e-post til Daniel på Radicast, tror han skaffer på bestilling :P .

Har montert to sett med disse glassa, litt jobb men absolutt vært det når man ser resultatet. Her er en liten oppskrift på hvordan man får hvite blink bak 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det, men syns det er merkelig at disse glassa skulle tas ut av sortimentet. Kan aldri tro at de glassa som selges til 2002, E12, E21, E23 & E28 har noen større omsetning :roll: .

Men de har vel helt sikker støpeformene til E34 glassa. Så sikkert mulig å få tak i :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som sagt tidligere i en tråd så sa de på gs bildeler i sommer at de hadde vært i kontakt med en produsent som skulle lage bak lykter til touring for gs. Mulig om dette skjeer, så vil blanke også komme. Jeg spurte etter blanke. Spørs om det kommer noe på ny året da? Har ikke vært i kontakt med gs på en stund men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...