Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Den er fantastisk, den touringen din.. Akkurat nå med flytting osv hadde jeg hatt lyst på en skikkelig e34T.. :D

Thænk ju ingard! Synd du ikke sendte meg en PM før du flytta, så hadde du kjøpt den :lol: .

Nå kan vi lage de råeste burnoutvideoer verden har sett!

Sattan! Helt utrolig rått å se filming med slikt utstyr 8) .

Den der man kjører inn rett ved overgangen?

Jepp, tror nok vi snakker om samme sted. Veien heter Haugatingsgaten.

721558612E93840E.gif

Er nok eldre enn oss den kjellern der.. Kremmerhuset-bygget sto ferdig i -71

God damn, er det så gammelt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er fantastisk, den touringen din.. Akkurat nå med flytting osv hadde jeg hatt lyst på en skikkelig e34T.. :D

Thænk ju ingard! Synd du ikke sendte meg en PM før du flytta, så hadde du kjøpt den :lol: .

Skal du selge touringen Steffan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he faktisk slo tanken meg før ikveld før jeg så dette innlegget om jeg skulle høre hva slik redskap kunne koste. Sleit litt med noen små ting før efta og tenkte tanken på selge begge stv`ene og kjøpe noe annet og pent ;-). Hmm merklig sammen treff forøvrig :-)?. Må iallfall høre fra deg om du skulle ha slike planer da :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Dr_S stor forskjell :-). Blir totalt feil sammenligne disse 2 520`en men takker for komplemante Dr_S. Steffan sin har først å fremst gått mindre men kansje kjørt tøffere på bane, he he. Dessuten har Steffan gjort så mange riktige oppgraderinger og vedlikhold hele veien slik at dette teller mye. Jeg har liggende Face lift men ikke lakkert men på Steffan sin er det orginalt (Min er 93mod 10 mnd og Steffan sin er 96 mod). Hmm ble litt gira jeg nå. Håper det gir seg litt imorgen så jeg ikke gir et overbud eventuelt her nå :-). hmm håper jeg får sove inatt uten for mye tanker, he he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på det, men sett en stoor strek under tenkt!

Man kan da ikke vurdere å selge en av norges, om ikke Skandinavias peneste og kanskje mest velholdte E34 Touringer..? :o Jeg må si at din E34 er så godt som perfekt og akkurat slik jeg ville hatt min om jeg fortsatt hadde hatt E34.. :D

Hva er det du eventuelt har vurdert å bytte til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du eventuelt har vurdert å bytte til? :)

Ja, den selges IKKE til spotspris! Må ikke selges liksom, men etter 5 år i mitt eie, så har jeg litt lyst på noe nytt.

Vet ikke helt hva jeg skulle ha kjøpt, men budsjett er ikke så stort, 150-160 lapper! Og jeg skal jo selvsagt ha 5'r eller 7'r, så da er ikke utvalget så stort siden jeg ønsker litt motor(gjerne V8 ) denne gangen også 8) .

Han har iaf sykt lyst på M52 under huven sin

Vel, vel, er ikke så viktig at det er M52 under der :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den selges IKKE til spotspris! Må ikke selges liksom, men etter 5 år i mitt eie, så har jeg litt lyst på noe nytt.

For all del, ikke selg den til spottpris! En så strøken E34 er mangelvare nå til dags. Alt er riktig på denne! Den fortjener en eier som fortsetter å behandle den som den perlen den er :)

Likevel er det ikke så lett å holde tilbake når byttefølelsen begynner å krimble inni seg, kjenner godt til den følelsen selv... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel er det ikke så lett å holde tilbake når byttefølelsen begynner å krimble inni seg, kjenner godt til den følelsen selv...

Ja, det er det som frister! Men vi får se hva det blir til, kommer ikke til å legge ut noen annonse nå. Bare det sier litt om min iver til å selge gobilen 8) .

Men det kjipeste for min del, er at jeg oppdaget en kjølevannslekkasje på Touringen på vei hjem. Lekker ett sted (slange?) under/ved bremsekraft forsterker. Så da er det bare å finne ut av dette imorgen, urg :( .

Vel, da har gubben vært i garasjen å sjekka ut dette! Lekkasjen er i del 1. her, Additional water pump.

Dette er jo ikke store problemet, så bare håper brod'ern skaffer/har inne delen imorgen 8) .

Her er noen mekbilder.

l5gqqs7nu3gq9yqxls6s.jpg

26chtl5a872vlmyv59co.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...