mortena Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Nydelig Touring! Synes heller ikke at den virker for høy. Jeg har det samme "problemet". Misforstå meg rett. Fruen bruker bilen mest, og da kan man jo ikke begi seg innpå ekstrem senking eller lave frontspoilere..
Steffan C Skrevet April 23, 2006 Forfatter Skrevet April 23, 2006 Nydelig bil Så den endelig for første gang i dag, du kjørte forbi oss da vi jobbet på russebussen, den sto frem til i stad på en gård rett før ulviken motorsenter eller hva det heter... Så det var dere som holdt på der oppe Espen, bra størrelse og så strøken ut . Nå må du ikke glemme å jobbe litt på E30'n også da .
Espen|3k Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Så det var dere som holdt på der oppe Espen, bra størrelse og så strøken ut . Nå må du ikke glemme å jobbe litt på E30'n også da . Hehe ja den blir veldig bra Regner med at du kommer til å se å ikke minst høre mer av oss fremover Hehe E30'n ja, den står det nok stille på de neste ukene, begynner vel ikke å kjøpe noe mer til den før uti juni en gang... Blitt knipsa langs veien for å si det mildt...
Steffan C Skrevet April 23, 2006 Forfatter Skrevet April 23, 2006 Blitt knipsa langs veien for å si det mildt... Ikke mista lappen allerede vel .
Dan Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Virkelig flott bil, Steffan Absolutt ikke for høy! Kjedelig med dårlig lys i ringene. Må forvente at det skal holde lenger enn som så, særlig når det er så tungvint å skifte Klag, klag, klag....hehe
Espen|3k Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 Ikke mista lappen allerede vel . Neida, men hadde ikke trengt å trykke mange milimeterne til på pedalen for å ha gjort det
BMW_E34 Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 veldig fin bil , jeg har selv en E34, og lurer på hva slags leppe du har fremme på fangeren, og hvor jeg kan få takk i det? veldig finne lyktelister, si ifra viss du skal selge dem?
ØyvindB Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 Fin bil, hva er det du har under bakruta? er den original?
Steffan C Skrevet April 24, 2006 Forfatter Skrevet April 24, 2006 Fin bil, hva er det du har under bakruta? er den original? Har ikke noe spesielt under bakruta, orginal bakluke, samme som du har . O.T: Kan noen forklare meg hvordan jeg siterer flere svar i ett innlegg .
Steffan C Skrevet April 25, 2006 Forfatter Skrevet April 25, 2006 veldig fin bil , jeg har selv en E34, og lurer på hva slags leppe du har fremme på fangeren, og hvor jeg kan få takk i det? Den frontspoileren får du kjøpt hos Autospar .
ErikS Skrevet April 26, 2006 Skrevet April 26, 2006 Meget pen bil, vurderte å kjøpe meg en 525iX touring i stedet for den jeg har nå. Den er så fin. Ta godt vare på den og flere bilder
Steffan C Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 Ja, da har Touringen fått nye bremseskiver og Greenstuff klosser . Syns det ble meget pent og håper de kommer til å skrubbe godt også . Sandblåste og lakkerte kalipperne samtidig også, ser jo nye ut nå .
Tweety bimma Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 ser ja steffan Blei skikkelig bra det der Mye betalte du for hele stasen? hva innholdt kittet?
Steffan C Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Skrevet Mai 18, 2006 Betalte 3200SEK for skivene og kjøpte klossene på GS for 1500kr.
///Magnus Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 Ja, da har Touringen fått nye bremseskiver og Greenstuff klosser . Syns det ble meget pent og håper de kommer til å skrubbe godt også .Sandblåste og lakkerte kalipperne samtidig også, ser jo nye ut nå . Åh! Så bra det ble. Sånn vil jeg også ha! Info? Fra han svensken? Fixer han kit som passer til min også? Bremser har jeg igrunn ikke satt meg nevneverdig inn i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå