Dr_S Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Gratulerer! Ta også og hør med han mekanikern din om han vil skru litt E36 også
Steffan C Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Takk . Tror nok ikke det er så mye hjelp å få hos han om dagen! Har så mye å gjøre på jobb, og egene prosjekter! Er ikke mye han får gjort for meg heller .
Dr_S Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 SI ifra når du skal skru da, så kan jeg joine deg.. Du er sikkert mer handyman enn mine tolv tommeltotter
Steffan C Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Hva eksakt er det du skal skifte på Touringen Thomas?
Dr_S Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Dempere + fjærer rundbaut, ytre foringer bak og foringer foran samt foringene til stabstag og noe greier jeg ikke husker navnet på. Har mest lyst til å bytte bærearmene også, da det er neppe bra tak i bærekulene Edit: Pluss olje, filter, termostat og vannpumpe
Steffan C Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Akkurat, f.eks dempere/fjærer burde være fort gjort! Ikke noe nivåreg. og annet hitech på denne bilen vel . Har du alle delene liggende?
Dr_S Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Alt bortsett fra bærearmer og senkesettet. Fikk grei pris idag fra Auto Trio som jeg vurderer. Bilstein Sprint. Mangler bare fjørene
Steffan C Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Ok, vi snakkes seinere om montering av disse delene! Vi skal nok klare å få montert de før banesesongen .
Steffan C Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Ikke stort som har skjedd med bilen i det siste! Men den brukes ihvertfall, til det meste . Har hatt noen turer til dynga med div. skrot, så har dratt litt henger denne uka . Og i formiddag ble det en grundig og go vask .
Jonner'n Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 nice! nå ble den vel glad tenkte å vaske min imorra jeg. skriker etter en vask stakkar.. btw.. må si jeg er ganske så missunnelig på de vinter rimsa dine steffan!
Steffan C Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 må si jeg er ganske så missunnelig på de vinter rimsa dine steffan! Veldig fornøyd med de selv, passer denne modellen meget godt. Skal ta å shine de skikkelig opp i sommer, tenger å få litt erfaring med lakksprøyte! Så da er disse fine å beg. med . Men disse dekka er ikke mye å ha som vinterdekk! De er alt for harde, som sikkert er derfor de anbefales til SUV'r (og andre tunge biler). Men har jo ikke vært den store utfordringen i vinter, for det har jo knapt vært vinter . Og litt skryt skal de få, lite støy og fungerer bra på vått underlag.
Jonner'n Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 litt skryt skal de få, lite støy og fungerer bra på vått underlag. passer jo kjempe bra det da! Nå som norsk klima har blitt til en endeløs suppe av 5+ og vått føre. sommer som vinter..
Steffan C Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Hva heter leppa på bilen din steffan? Hallo Lasse! Leppa er vel noe DTM kopi greier fra RGM, selges hos Realcar .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå