Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Uff, dette var triste greier Steffan, men på en annen side svært bra at salget gikk så fort og smertefritt som det gjorde. Skjønner godt at det var tøft å ta farvel til god-bilen din, det var virkelig et smykke! Både håper og tror at den nye bilen din blir minst like bra, om ikke bedre. En 540i med Eisenmann'erne er jo ikke feil det heller.. 8)

Skal virkelig bli spennende å følge jakten på ny bil Steffan. Du vet, du får jo rimelig greie E60'er til en "ok" penge.. Du er velkommen i E60/E61 klubben.. :wink:

Når det gjelder salget, så har det vært utrolig respons. Tror jeg har sendt meldinger til minst 10 stk. idag at den ble solgt. Så tar jo det som et lite komplement, at jeg gjort mye riktig med denne BMW'n 8) .

Takk for innbydelsen til E60/61 klubben. Skulle mer enn gjerne vært medlem der. Men de ligger litt for høyt i pris i forhold til hva jeg skal bruke på bil nå :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ja litt trist men håper touringen får noen fine år fremover.

Skal bli gøy følge med på hva din neste bil blir Steffan.:-)

P.s jeg vil sitte på ved neste treff i den nye ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s jeg vil sitte på ved neste treff i den nye ;-)

Bare jeg rekker å finne en til neste treff da... :roll: .

Håpe på det men du tar vel ikke det første du finner hvis du er litt usikker kjenner jeg deg riktig. Ellers får du lære meg piske touringen min da, får jeg ordnet litt små ting ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Da er go-bilen min solgt :| . Utrolig rart å se den kjøre av gårde, og vite at jeg høyst sansynelig ikke får se den/kjøre den igjen!

Dette skrev jeg 12 Mai i år.

Idag var jeg på en liten kjøretur igjennom byen. Står å venter pga rødt lys ved jernbanestasjonen, til min store overraskelse ser jeg min gamle Touring på p.plassen der :shock: .

Måtte jo selvfølgelig snu for å få en nærmere titt. Kunne konstatere (etter en veldig kort kikk) at bilen er like hel.

Bilen var meget skitten, men det er nok pga de campingferierer. Uansett så var det veldig morro og spesielt å se denne BMW'n igjen. Har hatt mange fine stunder og brukt mye tid på denne 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er go-bilen min solgt :| . Utrolig rart å se den kjøre av gårde, og vite at jeg høyst sansynelig ikke får se den/kjøre den igjen!

Dette skrev jeg 12 Mai i år.

Idag var jeg på en liten kjøretur igjennom byen. Står å venter pga rødt lys ved jernbanestasjonen, til min store overraskelse ser jeg min gamle Touring på p.plassen der :shock: .

Måtte jo selvfølgelig snu for å få en nærmere titt. Kunne konstatere (etter en veldig kort kikk) at bilen er like hel.

Bilen var meget skitten, men det er nok pga de campingferierer. Uansett så var det veldig morro og spesielt å se denne BMW'n igjen. Har hatt mange fine stunder og brukt mye tid på denne 8) .

Ja det var nok sikkert litt rart se bilen igjen ja :-). 4 år du hadde denne Steffan?

Godt å høre den blir tatt vare på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Touringen hadde jeg i nesten 5,5 år. Helt orginal og 128K på teller når jeg handlet.

Forøvrig går denne i Brønnøysund nå :) .

Så lenge var det ja. Hmm savner den bilen litt jeg også, med tanke på hvor jeg så opp til alt du hadde gjort med denne bilen. Veldig imponerende var at dette var en alt bil. Familie,bane og nyttekjøring 360dg iåret å forsatt så var den langt langt over normalen for hvordan slike biler ser ut.

Var nye eier bmwccn medlem eller noen form for entusiast på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...