earl-t-james Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 he bestilt 19" å skal til å bestille senkesett, men he ikkje peiling på kor mykje ej skal senke? vil at dekket skal gå kant å kant me hjulbuen.. kom gjerne me bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 55/30 f.eks om det skal være kant i kant. Se P.I.B sin. Selv vurderer jeg 40/30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 fin bilen til P.I.B ja, men syns det vart litt lavt bak. ser litt segen ut, men syns d såg veldig lavt ut til å vere bere 30 bak?? hmm.. he orginal M senking no, men trur d blir for høgt. ser ganske teit ut me høge bil å store felga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Er enig med deg. Den ser nesten litt lav ut til å bare ha 30mm bak. Mulig de kraftige felgene gir en illusjon av at den er lavere enn den egentlig er(?) Har orginal m-tech selv. (og 17") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Slik ser min ut med 19" og 40/20 senk. Senkefjærer fra AP Sportfahrwerke. Bilstein sprint dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Min er senket 30/20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Feite felger du har Magnus! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Satan! Tatt vårpussen du også ja ///Magnus. Husk at coupeen er lavere i utgangspunktet. Vårpussen min (og sammenligningsgrunnlag for orginal m-tech, enn så lenge): http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 den senkinga til mortena der syns ej va perfekt me 19" store felger.... kva dim he du på dekka? 235/35/19?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 den senkinga til mortena der syns ej va perfekt me 19" store felger.... kva dim he du på dekka? 235/35/19?? Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 allright.. det ej he bestillt! gler mej nooo...! kar du kjøpte senkesette ditt mortena? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Ser man ikke trenger å senke en e46 mye for at det skal se bra ut e36 derimot måtte man senke mye mer, gleder meg å hente en e46 sedan, muligens coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 jeg har også e 46 sedan som jeg har bestillt 19 " felger til! Kommer denne uka . Senkefjørene hentes i morgen. Har valgt å senke hele bilen 35 mm. Håper dette blir bra gleder meg nå... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 jeg har også e 46 sedan som jeg har bestillt 19 " felger til! Kommer denne uka . Senkefjørene hentes i morgen. Har valgt å senke hele bilen 35 mm. Håper dette blir bra gleder meg nå... hehe Husk å legge ut bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 ja må legge ut bilde! Kjeme me bilde ej også når alt e komt på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå