Mr_Sunde Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Har også en girkasse som har vært på en 94 mod 325 cab. kmstand 160000, kom med bud. 1000:) Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 hvor mye for bakrutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Kan du ikke ta bilder av delebilene, så ser jo folk hva som er der og ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas85 Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg er ikke hjemme for øyeblikket, defor får jeg ikke tatt noen bilder, det er uansett vanskelig å se alt som er på bilen, så det er bare og komme med spørsmål, men har ikke armlene, så slipper jeg flere spm om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 har du grøftlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas85 Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Nei, har ikke tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 hadde du side trekk foran og bak til coupe. helst skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Har du antenne med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå