Gå til innhold

Rudskogen

Gunston
 Share

Anbefalte innlegg

Når overskriften er "Rudskogen" og den er lagt inn på et BMW forum på et strategisk tidspunkt (få uker før CCN treffet der) så er det automatisk det første jeg tenker på CCN treffet...

Gatebil er ikke før i midten av sommerferien :D Bortsett fra Våler da ;)

Jeg har selv tenkt meg på Gatebil Våler i mai, muligens en svipptur i Juli og CCN treffet i September på Våler :D

Morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man kjøre på ccn treffet på rudskogen så lange man er medlem?

blir for dumt og stille opp på gatbil når det er første gang jeg kjører på bane..er jo en del dyktige sjofører og rå motorer..

så ccn treff høres ut som en god start.. :-)

må bilen være eu godkjent for å kunne kjøre? min skal ikke godkjennes før i slutten av dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man kjøre på ccn treffet på rudskogen så lange man er medlem?

blir for dumt og stille opp på gatbil når det er første gang jeg kjører på bane..er jo en del dyktige sjofører og rå motorer..

så ccn treff høres ut som en god start.. :-)

må bilen være eu godkjent for å kunne kjøre? min skal ikke godkjennes før i slutten av dette året.

Er du medlem i klubben kan du kjøre ja,og det er helt klart bedre å starte "karrieren" sin i BMWCCN enn på et gatebil treff.

Bilen din bør selvfølgelig være i teknisk bra stand,helst med fersk bremsevæske og gode skiver/klosser.Bilen din er vel eu godkjent allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...