maartn Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Lurer på om jeg har ledningsett, hvor ser jeg det? Hørt at tysk importerte biler skal ha dette? Jeg har kiket under der, men ser ikke noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 hvis du har skal det ligge ledninger forand ved løktene,sånne kontakter..er vel lakt sånn at dem ikke kommer i noe annet..også ser man der tåke knappen sitter om det er en knapp til dem..ikke sikker på om den må byttes...jeg kjøpte lednings sett (var ikke i bilen) å da måtte jeg bytte bryter så jeg fikk to knapper der..lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 eller kjør innom BMW så ser dem etter for deg gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Jeg kjøpte ettermonteringskittet på grøftelys på koed.dk Kostet rundt 1500,- Da følger alt man trenger med (untatt én sikring). Ledninger, knapp, relé, pære, etc etc etc. *Plug'n'play* Til å anbefale! (selv om den koster litt mer enn om man skal lete seg rundt omkring etter alle de forskjellige delene selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 jada, det vet jeg.. men jeg må finne ut om jeg har ledningsnett først.. får stikke innom bmw i morgen.. Det er faktisk ett hull bare der knappen skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Det trenger ikke være lagt opp ledningsnett fordi om bilen er tyskimportert, var ikke det på min... Det var derimot lagt opp på en gammel e30 som jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 okey, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Min er en 1991mod, importert i 2004. Ingen ledninger, og ingen fronttåkelysknapp heller. Alt som var i koed.dk-pakken ble brukt og resulterte i 100% fungerende tåkelys: (de er ikke SÅ sterke som bildet vil ha det til ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå