Gå til innhold

Min E39 528IA

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må jeg si meg enig i også! Synes disse felgene passer E39 utmerket. :)

Hva måtte du ut med for felgene?

Denne felg pakken koster ca 20000kr nytt.

245/35-19 fremme og 275/30-19bak.

Men var så heldig at jeg fikk kjøpt dem brukt av en kompis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei som nevnt tidligere så skulle jeg senke bilen til kona i helgen og det gikk greit fremme, brukte 1.5 time per side og bilen ble perfekt MEN: bak ble et helvete så jeg ga opp etter 6 timer. Jeg fikk ut hattehylle (som foresten gikk overraskende greit) og løsnet demperne i topp og i bunn men der satt den gitt. Var ikke snakk om å få den fri fra bilen på noen måte. Jeg mener jeg prøvde "alt". For at det ikke skal misforstås så var demperen fysisk løs men ikke fra bilen, selv med fjærklemmer var den for lang til at jeg kunne dra den ut. tips, gjerne med bilder, motas med enorm takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei som nevnt tidligere så skulle jeg senke bilen til kona i helgen og det gikk greit fremme, brukte 1.5 time per side og bilen ble perfekt MEN: bak ble et helvete så jeg ga opp etter 6 timer. Jeg fikk ut hattehylle (som foresten gikk overraskende greit) og løsnet demperne i topp og i bunn men der satt den gitt. Var ikke snakk om å få den fri fra bilen på noen måte. Jeg mener jeg prøvde "alt". For at det ikke skal misforstås så var demperen fysisk løs men ikke fra bilen, selv med fjærklemmer var den for lang til at jeg kunne dra den ut. tips, gjerne med bilder, motas med enorm takk.

Du er nødt å sku av et stab stag bak, så du kan få demperen ut. Ellers går d aldri... Å skifte fjøra er jo gjort på 5min bak.

Har dessverre ingen bilder av d staget jeg løsna.

Ikke gi opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...