eriklepe Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Du har gjort et kjempevalg når det gjelder felg! Det ble veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Det må jeg si meg enig i også! Synes disse felgene passer E39 utmerket. Hva måtte du ut med for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Pen bil. Utrolig hva litt senk og store felger gjør med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Det må jeg si meg enig i også! Synes disse felgene passer E39 utmerket. Hva måtte du ut med for felgene? Denne felg pakken koster ca 20000kr nytt. 245/35-19 fremme og 275/30-19bak. Men var så heldig at jeg fikk kjøpt dem brukt av en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Ja meget pen bil, bra du skal sette på ny fanger, de fangerne som var på E39 fra 1996-2000 er ikke noe pen da de går nedover og inn nederst på fanger. Uansett, grattis med ny kjelke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 kjempe fin bil! er det lov og spørre mye du betalte og hvor langt den er gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 kjempe fin bil!er det lov og spørre mye du betalte og hvor langt den er gått? Lov å spørre ja Hva jeg betalte for den blir mellom meg og selger, men fikk en bra pris. Bilen er gått 164tkm. Ikke så mye til å være en gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Noen som vett hvor lang tid det tar og få varer fra Koed?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Noen som vett hvor lang tid det tar og få varer fra Koed?? Det spørsmålet er stilt før her inne Bruk søkemotor og søk du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Flott bil altså! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Skulle få deler fra Koed i dag, men di kommer ikke før tirdsag Hadde sett frem til og skifte lykter og div i helga. men men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Hei som nevnt tidligere så skulle jeg senke bilen til kona i helgen og det gikk greit fremme, brukte 1.5 time per side og bilen ble perfekt MEN: bak ble et helvete så jeg ga opp etter 6 timer. Jeg fikk ut hattehylle (som foresten gikk overraskende greit) og løsnet demperne i topp og i bunn men der satt den gitt. Var ikke snakk om å få den fri fra bilen på noen måte. Jeg mener jeg prøvde "alt". For at det ikke skal misforstås så var demperen fysisk løs men ikke fra bilen, selv med fjærklemmer var den for lang til at jeg kunne dra den ut. tips, gjerne med bilder, motas med enorm takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hei som nevnt tidligere så skulle jeg senke bilen til kona i helgen og det gikk greit fremme, brukte 1.5 time per side og bilen ble perfekt MEN: bak ble et helvete så jeg ga opp etter 6 timer. Jeg fikk ut hattehylle (som foresten gikk overraskende greit) og løsnet demperne i topp og i bunn men der satt den gitt. Var ikke snakk om å få den fri fra bilen på noen måte. Jeg mener jeg prøvde "alt". For at det ikke skal misforstås så var demperen fysisk løs men ikke fra bilen, selv med fjærklemmer var den for lang til at jeg kunne dra den ut. tips, gjerne med bilder, motas med enorm takk. Du er nødt å sku av et stab stag bak, så du kan få demperen ut. Ellers går d aldri... Å skifte fjøra er jo gjort på 5min bak. Har dessverre ingen bilder av d staget jeg løsna. Ikke gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå