Gå til innhold

Min E39 528IA

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal du ha, får prøve en gang til en annen helg. Brukte du fjærklemmer for å få den ut fra bilen? I Haynes manualen står det ingenting om det

Brukte ikke fjærklemmer for å få den ut fra bilen nei.... Bare til og "lure" den ut når du har skrudd løs d staget :wink:

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Grattis...nydelig E39. Og du har tideligvis planer om å gjøre den litt mer spesiell ;) Bare er nysgjerrig hvor mye m-styllingen koster,har du noen pris på det?

mvh

Hav

Har alle planene klare ja, står bare på pengene :wink:

Så jeg tar litt etter litt, så jeg slipper å blakke meg helt.

M-Stylingen kommer vel på ca 10lapper, fremme og bak.

Men så har du andre ting som koster penger også, som M5 speil, lister, eksos m.m...

Blir dyrt til slutt, men blir jo meget bra også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M stylingen koster vel orginalt ca 15k, så det er litt dyr plastikk :)

50mm apex og sportsunderstell kan bli LAVT! for du skal ikke se bort ifra at apexene synker betraktelig når det har gått en stund nemlig.. et par cm til lavere er vel nesten å regne med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Grattis...nydelig E39. Og du har tideligvis planer om å gjøre den litt mer spesiell ;) Bare er nysgjerrig hvor mye m-styllingen koster,har du noen pris på det?

mvh

Hav

Har alle planene klare ja, står bare på pengene :wink:

Så jeg tar litt etter litt, så jeg slipper å blakke meg helt.

M-Stylingen kommer vel på ca 10lapper, fremme og bak.

Men så har du andre ting som koster penger også, som M5 speil, lister, eksos m.m...

Blir dyrt til slutt, men blir jo meget bra også 8)

Nice.... Jeg har planer om å fikse bilen min oxo.Men blir dvd indash enhet, 18 m5 felger,soting i første omgang...så gjerne post bilder underveis ;)

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50mm apex og sportsunderstell kan bli LAVT! for du skal ikke se bort ifra at apexene synker betraktelig når det har gått en stund nemlig.. et par cm til lavere er vel nesten å regne med..

Har jo 50mm apex og sportsunderstell nå, høyden er perkfekt med 19".

Di skal ikke synke noe mer nå, men hva mener du med en stund??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice.... Jeg har planer om å fikse bilen min oxo.Men blir dvd indash enhet, 18 m5 felger,soting i første omgang...så gjerne post bilder underveis ;)

mvh

Hav

Bilder kommer ja :wink: Får lyktene mine imorgen eller onsdag, legger ut noen nye bilder da. Skal også levere inn bilen for soting av vinduene, men m-styling først.

Hvilken dvd indash har du planer om da?? Syns d er penere med org anlegg i E39. Men har du noen go forslag, bring it :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo 50mm apex og sportsunderstell nå, høyden er perkfekt med 19".

Di skal ikke synke noe mer nå, men hva mener du med en stund??

jeg har en kammerat med nye apex 50mm og jeg har selv 50mm som har stått på en stund.. hans er mye høyere enn min selvom han har kappet en runde på dem og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en kammerat med nye apex 50mm og jeg har selv 50mm som har stått på en stund.. hans er mye høyere enn min selvom han har kappet en runde på dem og..

Kappet dem?? Fy fy :P

Har du bilder av din da?? Hvor lav den er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

Hav

Bilder kommer ja :wink: Får lyktene mine imorgen eller onsdag, legger ut noen nye bilder da. Skal også levere inn bilen for soting av vinduene, men m-styling først.

Hvilken dvd indash har du planer om da?? Syns d er penere med org anlegg i E39. Men har du noen go forslag, bring it :wink:

Hei

Anlegget blir montert akkurat nå som vi prater :wink: fikk en sony indash motorisert skjerm og en dvd spiller ganske rimelig.Hadde kun kassettspiller, men det ble tungt å bytte den orginale med den indash enheten... men jg tror det kan bli litt stilig.kommer med bilder om ikke så lenge,bilen er tilbake om en times tid... noen meninger?

mvh

hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappet dem?? Fy fy :P

Har du bilder av din da?? Hvor lav den er??

hvis du trykker på linken i signaturen min, så kommer du inn på tråden min, der ser du hvordan den er med 18".

ikke de beste bildene men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Anlegget blir montert akkurat nå som vi prater :wink: fikk en sony indash motorisert skjerm og en dvd spiller ganske rimelig.Hadde kun kassettspiller, men det ble tungt å bytte den orginale med den indash enheten... men jg tror det kan bli litt stilig.kommer med bilder om ikke så lenge,bilen er tilbake om en times tid... noen meninger?

mvh

hav

Ok, dette blir spennende :D Hiv ut noen bilder når du er ferdig.

Lurte på og bytte ut org cd spilleren jeg også, men da mister jeg ratt funksjoner og kjørekomp. Så d blir lite aktuellt for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...