mnesby Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Kjempebra! Særlig bra ble bildet tatt på kvelden. Lenge til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Ble jo veldig bra dette er det lov å spørre hvor mye du måtte ut med for de nye lyktene framme med frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ble jo veldig bra dette er det lov å spørre hvor mye du måtte ut med for de nye lyktene framme med frakt? Var ikke så alt for dyrt, men vett ikke helt hva d kommer på enda. Må få regningen fra TNT på momsen først, kan jo bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Lenge til mandag I KNOW!! Ble litt fortvila når jeg åpna pakken og d mangla baklykter, men men, ikke noe jeg kan gjøre med der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Nå ser d ut til at kanskje lyktene kommer imorgen Men jeg har ingen forhåpninger,hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 Helt utroligt!!!!!! Eg fekk baklyktene fra Koed idag!!! De ble sendt fra danmark igår kveld, og ble levert på døra (eller faktisk på jobben min) idag!!! Dette kaller jeg god service, mye ros til Koed for dette. Kommer til å handle mye der fremover. Takk til Daniel.... Skal seff montere lyktene NU, så bilder kommer senere eller imorgen. Gleder meg til å få de på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Ja, la oss få se bilder i kveld! FØR og ETTER bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 Da var lyktene montert Tok litt lenger tid enn antatt, da jeg måtte borre og modifisere bakskjermene i bilen for å få di nye lyktene til å passe. Men d var jo bara til og måle og gjøre slik som i bruksanvisningen, så gikk d jo bra. Og in i hel#@& for en forskjell Var vært ver eneste krone!! Kommer gjere ikke så bra fram på bildene, men d er jo en helt annen bil med nye facelift lykter fremme og bak. Så nå skal jeg ut og vaske bilen, og nyte go veret. Ha en go helg folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Grattis med nye lykter! bilen blir liksom et par år yngre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Likte den! Nå er det bare å fjerne 528i merket for å få et enda mer clean look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Grattis med nye lykter! bilen blir liksom et par år yngre ja ikke sant... Er et must med slike lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Likte den!Nå er det bare å fjerne 528i merket for å få et enda mer clean look! Ja, bedre uten.. Men litt kjekkt å ha det der også, da di fleste E39`er som går rundt omkring er 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 behold 528-merket... det er litt fint syns jeg. bilen så jævlig mye bedre ut med de nye lysene... så kna du jo også bytte lister og kjøre 100% 2001 look om du vil.. men da må nok 528 merket av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Dette ble en annen bil ja, ble utrolig mye penere . Men få kjøpt sølvfargede blinklys pærer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 .....der er vel bedre at du VET at det er en 528 og at de andre TROR at du har en 520. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå