Gå til innhold

Min E39 528IA

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har xenon fra dybvik i mine lykter, det funker knall =) og ja facelift lyktene gjør så UTROLIG mye for bilen sitt utseende =)

den borringa i bakskjermen var jo litt spennende ja, men ikke noe vanskelig nei =) keep it up

hehe, ja det var ganske spennede med di baklyktene.

Trodde bare det var til og sette dem på plass, for bruksanvising er jo noe av det siste jeg pleier å bruke :lol:

Så jeg tok lyktene ut av eska, kasta bruksanvinsingen til sides. Men jeg var fort nødt til og se litt på den da lyktene ikke passa i det hele tatt :oops:

Var jo ikke noe problem nei, men hvem har normalt en 16mm bor i garasjen??? Det var vel det eneste problemmet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk montert en Rieger lippe idag, syns dette var ganske greit.

Skal jo ha M5 front, men denne var jo litt bedre enn bare en orginal front imens jeg venter, eller?? Noen meninger?? 8)

Ali_015.jpg

ser bra ut det der!!

Hvor mye koster m-pakken som du har planer om å kjøpe? Jeg driver og ordner avtale for å få m-pakke til E39 og annet stash i norge for rimeligere penge.Hvor mye bør en m-pakke ligge på og hvor mye ligger den på idag?

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På tide med litt oppdatering her også da...

Har lakkert interiør (trelister) i carbon svart, montert bakrute senker, øyelokk, M5 spoiler/list, M lister, Carbon BMW merke.

Her er noen bilder fra utstilling i helga. Flere bilder kommer. 8)

Ali_110.jpg

Ali_108.jpg

Ali_096.jpg

Ali_112.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...