BMWPower Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Jeg har xenon fra dybvik i mine lykter, det funker knall =) og ja facelift lyktene gjør så UTROLIG mye for bilen sitt utseende =)den borringa i bakskjermen var jo litt spennende ja, men ikke noe vanskelig nei =) keep it up hehe, ja det var ganske spennede med di baklyktene. Trodde bare det var til og sette dem på plass, for bruksanvising er jo noe av det siste jeg pleier å bruke Så jeg tok lyktene ut av eska, kasta bruksanvinsingen til sides. Men jeg var fort nødt til og se litt på den da lyktene ikke passa i det hele tatt Var jo ikke noe problem nei, men hvem har normalt en 16mm bor i garasjen??? Det var vel det eneste problemmet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Idag har jeg fått interiørlistene tilbake fra lakkeing. Di ble lakkert carbonsvart. Er litt spennt på hvordan det blir. Kan jo umuligt bli noe verre enn det "fine" treinteriøret som stod i hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Fikk montert en Rieger lippe idag, syns dette var ganske greit. Skal jo ha M5 front, men denne var jo litt bedre enn bare en orginal front imens jeg venter, eller?? Noen meninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Greit i og med at det bare er midlertidig, men jeg trodde jeg så dobbelt først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Fikk montert en Rieger lippe idag, syns dette var ganske greit.Skal jo ha M5 front, men denne var jo litt bedre enn bare en orginal front imens jeg venter, eller?? Noen meninger?? ser bra ut det der!! Hvor mye koster m-pakken som du har planer om å kjøpe? Jeg driver og ordner avtale for å få m-pakke til E39 og annet stash i norge for rimeligere penge.Hvor mye bør en m-pakke ligge på og hvor mye ligger den på idag? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 @hav: Hele M pakken fra Koed kommer på ca 13000kr. Da er det med front, hekk, grøftelys, lister og gitter. Inkl.mva Får du tak i billigere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 @hav: Hele M pakken fra Koed kommer på ca 13000kr. Da er det med front, hekk, grøftelys, lister og gitter. Inkl.mva Får du tak i billigere?? Vi får se... du har PM mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Den Riegerleppa gjorde fronten på din E39 mye penere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Helt enig, riegerleppa var smoooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 På tide med litt oppdatering her også da... Har lakkert interiør (trelister) i carbon svart, montert bakrute senker, øyelokk, M5 spoiler/list, M lister, Carbon BMW merke. Her er noen bilder fra utstilling i helga. Flere bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Huff den 528`en er lekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Hvem er det som har den e30'n til venstre på siste bilde der da? En på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 han er registrert på forumet,men ikke så aktiv, sto en reportasje om bilen i forrige motorbørsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Fin fin e39 det der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå