Naitsirk Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Bil med 19" å dette er jo bra da... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 19" på E36 med en god del senking er meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg har 235 på min og det subber med ett menneske baki, så trodde ikke det var plass til mye mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg har 235 på min og det subber med ett menneske baki, så trodde ikke det var plass til mye mer:) Innpress er spiller jo en STOR rolle da. Tenk deg at hjulet bare blir bredere på innerkant! (Med ET 60 kan man sikkert ha 305/25-19 dekk uten att det subber og uten valsing! Veldig mange som skulle satt seg litt mere inn i dette med innpress og det som hører med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Nils Jørgen: det er jo ikke akuratt noe særlig bedre plass på innsiden da, jeg har jo riktig innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Plass må det jo være. Hvordan ellers er det plass til 265 dekk uten problemer? Subber det har du for lavt innpress eller ekstrem senking. (tipper du har ET35). Alternativet er lett valsing eller gå for en felg med høyere innpress (f.eks ET40). Men det er helt klart penest når det er så lavt innpress som mulig,uten å stikke utfor skjermen. Kan også hende det subber i støtfangerplast bak. Ikke uvanlig på E36 med store hjul. Det går seg som regel til med tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 (Med ET 60 kan man sikkert ha 305/25-19 dekk uten att det subber og uten valsing! Veldig mange som skulle satt seg litt mere inn i dette med innpress og det som hører med) Det er jo begrenset med plass på innsiden og da! Samtidig hvis man øker innpresset forran så får du samtidig problemer med subbing ved sving forran. Man må finne den perfekte balansen mellom dimensjon og innpress eventuelt valse og øke dimensjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Begrensett plass på innsiden fremme ja,men bak er det greit med plass. Skal man ha breie dekk bak (som vi diskuterer her),må man gå på med en breiere felg med høyere innpress. Altså ulik bredde og innpress på for og bakfelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 (Med ET 60 kan man sikkert ha 305/25-19 dekk uten att det subber og uten valsing! Veldig mange som skulle satt seg litt mere inn i dette med innpress og det som hører med) Det er jo begrenset med plass på innsiden og da! Samtidig hvis man øker innpresset forran så får du samtidig problemer med subbing ved sving forran. Man må finne den perfekte balansen mellom dimensjon og innpress eventuelt valse og øke dimensjonen. Framfelgene mine har ET35. Bakfelgene har ET40,men helt uten problemer er det ikke..hehe Har du problemer med subbing på innsiden foran kan du gjøre som meg og montere svingbegrensere på tannstanga; i mitt tilfelle utgjorde det ca.1 cm. mindre styreutslag ytterst på hjulet. Disse fåes kjøpt originalt hos BMW,delenummeret er 32111140479 og koster ca. 150,- I tillegg har jeg massive, eksentriske bærearmsforinger fra E30 M3 istedet for de "slappe" originalforingene. Disse flytter hjulet ut og frem ca. 1,5 cm. Koster ca 1200,- hos BMW og delenummeret er 31129061222. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 Slo fra meg ideen om 19", handlet heller 8,5 x 18 med 225 40 hos GS. . Ble ganske fornøyd, men trenger seriøst senking nå. Bilen ble spes. høy forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
(BM) Wheelman Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Her er min med 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 19" er helt klart fett, men det må være slitsomt å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Her er min med 19" og 60-40senk.. ingen subbing merklig nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå