Gå til innhold

Navigasjons CD


mhane
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilke cd/dvd plater kan jeg bruke på mitt navigasjonssystem i E38'n

Har Professional 609.

Kan feks noen av disse brukes:

DVD Road Map Europe i variantene

Business 2006-1,

Professional 2006-1 (denne heter jo professional....)

High 2005-2.

Noen som har peiling, eventuelt vet om en internettside der det står hvem som har levert systemet til BMW, hvilke kartsystem som passer etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Jæger skulle de ha over 2000 for en cd...blodpris men må vel vurdere å kjøpe der fordi dette ble vanskeligere enn jeg trodde...

Da får jeg noe som passer iallefall... :?

Skal høre med Bilradiospesialisten først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har E38, samme modell som deg, så jeg går utifra at din navi er lik min, altså CD og ikke DVD. Vær forsiktig med og bruke brente CD, de vil du slite med og få ut igjen. Det finnes en prosedyre hvis du ikke får den ut men jeg husker ikke hvor jeg har sett den, så vær forsiktig med og bruke brente CD, den prosedyren var komplisert og den inbefattet at du måtte plukke CD-spilleren som sitter bak i små biter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo flott ut... :?

Med mine datakunnskaper så er det vel bare å krype til korset uansett.

Bilradiospesialisten skulle få inn til uka...snakket om en pris på 1300...og det er jo ikke så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte siste kartet til min på ebay. fikk det for ett par hundrelapper sendt hjem til meg, originalskive fra BMW, fungerer 100%

Jeg vil og anbefale å oppgradere sofrtware'en til navi'en din, det vil gjøre at den fungerer mye bedre enn original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør man dette?

Har klikket på last ned men det skjer jo ingen verdens ting...?

Må man være registrert eller noe?

Du må laste ned og installere programmet x eller azureus for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte siste kartet til min på ebay. fikk det for ett par hundrelapper sendt hjem til meg, originalskive fra BMW, fungerer 100%

Jeg vil og anbefale å oppgradere sofrtware'en til navi'en din, det vil gjøre at den fungerer mye bedre enn original.

Skal se om jeg finner noe på ebay.

Hvordan kan en oppgradere softwaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgardere softwaren vil jeg anbefale at man setter seg inn i før man gjør.. kan miste noen av de alternativene man hadde fra før. jeg mistet en av de, men det er jo til gjengjeld noe jeg ikke bruker (bmw service) tror jeg det var. lastet ned siste versjon av kart (bare for å sjekk om det funket, selvsagt :shock: ) og det gjorde det. bare pass på å brenne det i sakte fart...

www.bmwportal.net finnes det nedlstinger til software. skal sjekke om det finnes ny til min (mk3). så kan jeg komme med en tilbakemelding. forsto det sånn at denne cd'en har oppdateringer til påde mk1, 2, 3 og 4..

Glemte å si at er det CD, er det mest sannsynelig VDO dayton som brukes, jeg har 16/9 skjerm i min bil. men kan bruke samme cd til den mindre skjermen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...