Gå til innhold

19" og senking. hjelp meg

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Eg sitter klar som ett egg for å bestille senkesett.

MEN! eg har orginalt m-tech understell, og 19" felger, da er vel bilen senket ca 25 mm fra før av? men den er altfor høy. bilen står jo på stylter med 19" på.

Tenkte å kun senke den framme til 40mm, blir det bra?

Og kor får eg kjøpt 40mm senkefjærer framme til bmwen min?

det heiter vel seg at en ikkje bør senke meir enn 40mm på orginalt dempere? men m-tech demperene er vel korterer? og tåler dermed meir senk? eller hva?

skal eg senke bak? ka trur dåkke? :)

3_1364599680.jpg

takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale 40-20 senking,vil bli perfekt :wink:

og det går fint på orginale dempere? er det visst i å senke den 5mm meir bak da? blir det forskjell?

Peoplez.... du har en aktiv salgsannonse på din bil der ditt siste innlegg ble skrevet for 6 dager siden. I dette innlegget opplyste du oss forøvrig om at du har lyst på en E36 som du kan "dulle" med... :lol: ... Det er vel på tide at du bestemmer deg for hva du vil... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale 40-20 senking,vil bli perfekt :wink:

og det går fint på orginale dempere? er det visst i å senke den 5mm meir bak da? blir det forskjell?

Peoplez.... du har en aktiv salgsannonse på din bil der ditt siste innlegg ble skrevet for 6 dager siden. I dette innlegget opplyste du oss forøvrig om at du har lyst på en E36 som du kan "dulle" med... :lol: ... Det er vel på tide at du bestemmer deg for hva du vil... :wink:

Hmm, jajaja. er ei forvirra veggelus :) men eg må jo modifisere e39en fram til ett eventuelt salg. :) kan bli 1dag eller 1år. ingen veit :) derfor må det være tipp topp da eg ruller rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jajaja. er ei forvirra veggelus :) men eg må jo modifisere e39en fram til ett eventuelt salg. :) kan bli 1dag eller 1år. ingen veit :) derfor må det være tipp topp da eg ruller rundt :)

Det er selvfølgelig helt ok... det er ikke min business egentlig og det viktigste er at du er fornøyd... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig helt ok... det er ikke min business egentlig og det viktigste er at du er fornøyd... :D

hehe, joda. helt greit det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville senka den 40/20.

Dette kan du kjøpe på Nordisk felginnport.

De fører AP.

ok, det er det eg trur eg og. fant det på gs bildeler til 1500kr.

40mm framme og 20mm bak

men den er jo org.senka 15 framme og bak, er det noe vits i å senke den bak da? utgjer jo berre 5mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken dekkstørelse og bredde på felger har du??? Bare lurer da jeg får det samme problemet som deg til helga... :D

eg har 275/30/19 bakdekk, usikker på bredde på felg.

og 245/35/19 framme.

Tror du det går greit for min bil med 50/50 senk og 265/30-19 på 9,5 bred felg bak???Tørr ikke senke før jeg har får felger :(

Går vel greit med 235/35 foran vill jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken dekkstørelse og bredde på felger har du??? Bare lurer da jeg får det samme problemet som deg til helga... :D

eg har 275/30/19 bakdekk, usikker på bredde på felg.

og 245/35/19 framme.

Tror du det går greit for min bil med 50/50 senk og 265/30-19 på 9,5 bred felg bak???Tørr ikke senke før jeg har får felger :(

Går vel greit med 235/35 foran vill jeg tro..

eg trur det går greitt. er jævli me plass i hjulbuene på 5 serien :) hehe

men, 50 50 senk og 265 bak... hmm ja, kansje. berre å prøve det

blir spennande og sjå om det subber borti framme da på din bil, me fult rattutslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...