hagenisse Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Da var tiden kommet for å få på en harry spoiler på isbilen. Ganske greit egentlig, den er bare "klampet" på, så kan tas av på dager jeg ikke liker den. Den lille flippen kan justeres i tre høyder og hele greia er utrolig lett. Foreløpig er den i carbon-greiene, men mulig den blir lakket sort når jeg likevel skal lakke en bakrutespoiler senere.. Det mest imponerende er at den ble sendt med Hong Kong post, men likevel kom frem uten skade. Bilen har også fått sorte tåkelys foran, men de vet jeg ikke helt om jeg er fornøyd med. Ser unektelig litt rare ut, synes ikke spesielt godt på bildet, men. Bilder ja; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Jeg syns det såg litt tøft ut jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Vet ikke om jeg likte den "flapsen" på vingen, men vingen var knall! Har du bilde av tåkelyktene uten lys på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 kossen er den festa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Vingen er festet med to klemmer på sidene. Løsne fire skruer og den er av. Flapsen står i høyeste posisjon akkurat nå, i laveste gjør den ikke stort av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Kul spoiler! Menne.. hadde du noen bilder av tåkelyktene uten lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Selv om begge som har spurt allerede har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Tåkelysene var ikke noe å skryte av.. Men spoiler passa til bilen, ble veldig tøft.. Btw, sinnsykt pen bil du har.. Er det mye utstyr i den? (klima osv?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Oi, jeg er på utkikk etter sånne tåkelys. Hvor fikk du tak i de? Evt. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... enameZWDVW Kalles: "BMW E36 EURO MOTORSPORTS DIAMOND SMOKE FOG LIGHTS M3 " For å finne flere på ebay, så søk etter smoke, e36, fog http://motors.ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Selgeren ChrZZ linket til anbefalles sterkt. Sender grisekjapt. Btw, sinnsykt pen bil du har.. Er det mye utstyr i den? (klima osv?) Her står vel det meste om bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Nei, nei ,nei...... E36 skal ikke ha vinge! Kanskje under tvil på en m3 GT! Tåkelysan passa den sorte fangeren syntes jeg.... Baklyktene er konge syntes jeg! (har samma sjæl \:D/ ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Kul spoiler! Hva måtte du gi for den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Er egentlig enig jeg, E36 er peneste uten vinge. Men med den ekstreme motorkraften jeg har er det en nødvendighet gitt. Sax, ca 2500,- totalt inkl. frakt og mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 bilen din var finere uten! men d er viktig å øke marktrykket vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå