SteffenK Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Frode Sæverud - BMW, den er jo så harry at den er rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Øystein Sunde - Forbikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 og man hører det sies bmw bmw Sier man forøvrig "be-em-ve" eller "bi-em-dubbelju" i India ?... lol vet ikke helt, men når jeg pleide å snakke om bil og bmw så brukte jeg bi-em-dubbelju kunne ikke si bmv heller. gjorde fettern min gal etter bmw, når vi var i islamabad i pakistan, så jeg bare bimmere, så jeg pleide å gi han en historie time om hver enkelt bmw eller mercedes bil vi så, endte opp med at han hadde en e60 alpina b5 på skrivebordet sitt på pcen. men det kryr av bimmers i storbyene, mest 7serier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 vassendgutane - Granada Ej he sett inn en 3 liters capri motor Akse den e bra å farta stor Å kjøme dæe en me BMW So smile ej å legge gasssen ned .... Den er dritRÅ!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
(BM) Wheelman Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Oppfordrer dere til piratkopiering karer Hehe Lurer på om ikke limewire kommer til å få kjørt seg når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 hehe holder meg til pers 2 pers klienter x er sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 http://www.smsmp3.no/kat/000406.asp?dir ... 20Saeverud fin link får de som ikke stresser med nedlastingsprogrammer§ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Hehe, fikk jo faktisk masse svar her hehe.. Kenneth & the knutters sin er egentlig litt bra ja har en drøss med ungarske bmw-sanger tror jeg noen bra også hehe.. litt morro.. noen som har noen fler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå