Gå til innhold

3stk BMW M3 E30 fra Helge Vik

Stjernstedt
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nå uttaler jeg meg på et generelt grunnlag,har dere ikke hørt om dysleksi(lese og skrivevansker)?Så om dere hisser dere opp av annonser som ser litt rotete ut og har litt trykkleifer her og der så tenk dere om en gang til.....

da må dere være mange med lese og skrivevansker, mange dårlige annonser på finn og autodb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man respekterer selvfølgelig folk med dysleksi, men det går ann å skrive en ryddig annonse selv om man har lese og skrivevansker. Skjønner du meg?

Enig. All respekt for folk med dysleksi, men annonser bør være ryddige. Man kan vel kanskje gjøre det så enkelt som at man bruker noen kjenninger til å hjelpe seg med annonser etc...

Den lilla M3`n var forøvrig grusom! De andre så helt greie ut.

Prisene er, uten at jeg vet noe om stand, helt normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo bra ut disse her. den sølvfarga var nå hvertfall strøken?

Men kan noen fortelle meg hvorfor E30, spes M3 er så mye dyrere enn andre biler i samme epoke, eks. 190E 2.5-16v. M3'en argeste konkurrent, men ligger ofte 50k lavere i pris:S

ps: spar meg for MB vs BMW greier. vi er alle mest glad i bimmer her inne uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo bra ut disse her. den sølvfarga var nå hvertfall strøken?

Men kan noen fortelle meg hvorfor E30, spes M3 er så mye dyrere enn andre biler i samme epoke, eks. 190E 2.5-16v. M3'en argeste konkurrent, men ligger ofte 50k lavere i pris:S

ps: spar meg for MB vs BMW greier. vi er alle mest glad i bimmer her inne uansett:)

Vel, M3 er selvfølgelig en bedre bil, men akkurat det der er et godt spørsmål. Får komme med de punktene jeg tror er avgjørende.

-M3 var jo en større suksess innen motorsport.

-M3 har mer særpreg enn 190 2.3/2.5 16V

-M3 er en sportsbil, 190 er en sedan med sportslige bakseter.

Generelt sett så har alt av E30 blitt veldig ettertraktet i det siste. Da går også prisene opp. Pene og velholdte eksemplarer oppnår nesten kunstig gode priser nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi dere nå med annonsekritikken, det er nok.

For min del er det LITEN tvil om at Helge Vik er en av de mest grundige bilbyggerne i landet. Til de som _tror_ ditten og datten, så bør dere heller studere M3en hans på nært hold. Glem for alt i verden ikke under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå hvertfall intrykk av at disse to bilene er veldig like, men begge to har sine fordeler. Bla. bakstillinga til 2.5-16 var mye bedre å bruke i rallykjøring ettersom denne justerte hjula i hopp slik at hjula landa rett på bakken, mens M3 traff bakken med negativ camber som kan gi fatale utfall nor man ligger å presser rødmerkinga i 4.gir på skauen.

Men at M3 er en bedre bil er det ingen tvil om. Burde vel kanskje blitt splittet ut i en egen tråd dette her, eller lagt inn på Bilforumet eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også tenkte på var at selv om ikke han har skrudd på de der (kanskje nylig importerte?) så stoler jeg på at han har kunnskapene til ikke å importere noe ihjelkjørt dritt, med kilometerjuks.

Han kan sakene sine, så når han har vært involvert tar jeg det som positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå hvertfall intrykk av at disse to bilene er veldig like, men begge to har sine fordeler. Bla. bakstillinga til 2.5-16 var mye bedre å bruke i rallykjøring ettersom denne justerte hjula i hopp slik at hjula landa rett på bakken, mens M3 traff bakken med negativ camber som kan gi fatale utfall nor man ligger å presser rødmerkinga i 4.gir på skauen.

Men at M3 er en bedre bil er det ingen tvil om. Burde vel kanskje blitt splittet ut i en egen tråd dette her, eller lagt inn på Bilforumet eller noe

Hehe, hvordan de to bilene der oppfører seg på skauen vil jeg helst slippe å finne ut. Men siden jeg har hatt en 190 2.5 16V, så kan jeg trygt uttale meg om at den på langt nær matcher M3`n når det begynner å svinge. Om det konkureres i den eminente konkuransen kalt rattlåsracing, så tror jeg derimot at drosja drar det lengste strået. De motorene går forbausende godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når tid ble helge vik et kvalitetsstempel?

Har du sett noen av hans bygg på nært hold?

var vel ppf som bygde bilen hans i grunnene da.

ppf var med og bygget motoren fra fjorårets sesong, som nå er pellet ut,han driver og bygger en ny nå.i mitt syn så er denne bmw`en helt ufattelig gjennomført bil på alle måter.jeg har selv kjørt bilen og ble enormt imponert :D for ikke snakke om alle modifikasjonene som er gjort med denne bilen.jeg blir like misunnelig hver gang jeg ser den :wink:

jeg er enig i at dem bilene helge tar inn er bra biler.og kan tas som et kvalitets stempel.har ikke noe problem og kjøpe bil usett av han!!han er en av dem i norge som har mest erfaring med disse bilene,og sitter inne med enormt mye lærdom.

til dere som tror og har hørt:bedre dere ikke sier noe før dere kjenner fakta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...