Mack10 Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Er det noen som har tips til hvilke baklykter som hadde tatt seg bra ut på bilen min?? Har litt lyst på m3 lykter (røde og hvite) Tips og bilder tas i mot med takk!! Bilen http://img275.imageshack.us/my.php?imag ... 1281an.jpg Bak: http://img137.imageshack.us/img137/2300 ... egg4xu.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 du skulle nesten vist oss rompa så ser man bedre, men ja, rød hvite m3 er aldri feil alt annet enn lexus-look sier nå jeg, t.o.m. org lykter er bedre men gå for rød-hvite du! slike jeg har (se galleri) fins vel til e36 også, hvis de ikke går om hverrandre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mack10 Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 Har ikke noe bedre bilde bak desverre.. Men man ser jo det man trenger vel!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 crystal(røde/hvite) er det peneste! ellers blir det bra med m3(røde/hvite) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius paulsen Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 ville vel brukt pengene på et senkesett vist jeg var deg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mack10 Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 Bilde av crystal?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 ville vel brukt pengene på et senkesett vist jeg var deg! word Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Har *dessverre* ikke navnet på lyktene.. men du ser ihvertfall hvordan det blir. (og ja, gutter, dette er bilder FØR jeg vasket bilen. den ER ren nu ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 "Dr_S" her har crystal lykter.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8456 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Senking trur jeg ville blitt bra på bilen din, men syns lexsus lykter er fint på mørke biler, har et par chrom-look lykter vis du vil kjøpe? Hadde mauritsius blå farge på min bil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aracna Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Dr_S: hvilken potte er det du har på bilen din? Likte den, var ikke så vulgær. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Dr_S: hvilken potte er det du har på bilen din? Likte den, var ikke så vulgær. Det er Simons sin 318is eksos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mack10 Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse lyktene billigst mulig?? Rød/hvit Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Dr_S: Du som har skikkelig crystal-clear-lamper.. Hvor får man kjøpt slike? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts