Gå til innhold

Plasserning av kondensator og litt ++ annet


Anbefalte innlegg

Lurte litt på om det har noe å si hvor jeg plaserer kondissen. Har en 1000 watts forsterker som jeg tenkte å henge i en treplate i taket på bagasjen(320i) Kan jeg da ha kondissen like nær batteriet eller bør kondissen være nærmest mulig forsterkern? Og hvor finner jeg et godt jordings punkt i bagasjen?

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med montering i taket. Gjorde det selv på min 520, dårlig i ryggen etter 3-4 dagers fikling, men veldig fornøyd med resultatet.

Eneste som var litt uflaks med min, var at basskassen ble akkurat for høy til å kunne settes helt inn til seteryggen, så den må stå helt nærme bagasjelokket. får kutte av den litt, eller lage en ny kasse når jeg får tid og verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. på cd-spillern min så er det ikke no REM ledning men 12v+memory , power antenna kan jeg bruke 1 av de til REM til forsterkern? Har ellers koblet den aktive subben til frontlysa, og det funker bra. (tysk 95mod 320)

Kipt det med ryggen, sliter litt med ryggen nokk som det er :) Tenkte å borre noen hull i treplata og bare stripse det fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...