Dirty Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 ja da var det gjort . strøk idag :/ 10 jæævla feil. en ting? jeg fikk sikkert 5 spørsmål om Danmark??? wtf? driter vel i hvordan reglene er i danmark! noen andre som har vært borti det? Adminedit: Det var ca. 25 utropstegn for mange i topic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 den er kjip....begynner å bli en stund siden jeg tok teoriprøva, men fikk ikke noe om regler i andre land. Men er vel noe nye greier som har kommet siden 1.januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 det må være nytt fra jeg tok den hvertfall.. sikkert blitt masse nye greier etter januar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Eg tok den dagen etter det nye systemet blei innført i januar:p besto da..3 feil.. men eg og fikk om veimerking i danmark\sverige Merklige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 ja er jo nye regler med bare 7 feil osv!" men helvette da ble det ikke oppkjøring på bursdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 oi da...det er ikke no kult..kondolerer hehe..men men..bedre lykke neste gang hvertfall! men wtf! danmark??? veit jo at man som sjåfør har plikt til å sette seg inn i trafikkreglene i de land man kjører i, (ferie, business-reise etc...) jaja..mye skjer på 3 1/2 år..er en stund siden jeg "satt på benken"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 man skal vel i grunn kunne litt om veimerkingen i andre land også, da man kanskje kommer til å kjøre der en dag og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Jeg har kjørt bil i Danmark i over 7 år, men jeg har faktisk aldri lært noe spesielt om danske trafikkregler... ... Forøvrig er det 21 år siden jeg kjørte opp i Oslo... de gamle er eldst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Tok den nye prøven for 1 mnd siden og fikk 2 feil Men da jeg tok den nye prøven på internett så la jeg merke til et spørsmål. Du kjører på en forkjørsvei og har til hensikt å svinge til venstre. Det er mye trafikk bak deg og i mot. Hva er riktigt? - Blinke i tide og vente til det blir klart slik at du kan svinge til venstre. (som jeg svarte) - La være og kjøre inn og heller vente til neste avkjørsel. ( som var det riktige svaret) Er det mulig?! Er da slett ikke alle steder at det er flere avkjøringer til samme sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Var ikke noe sånt når jeg tok lappen for tredje gang i fjor:) Etter et litt ufrivillig friår Det er vel nye regler hele tiden. Første gang jeg tok teoriprøven så var det vel maks 12 feil. To siste gangen var det vel plass til litt flere feil, men nå er det tydligvis nye regler igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Hvordan er det de nye prøvene fungerer? Altså.. hvordan er poengberegningen? Før.. så var det jo... 27-28 feil maks, right? (altså, de forrige reglene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Når jeg tok lappen i 1999 kunne man ha 35 feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 nå er det 45 sprørsmål og 7 feil det er fra 3-5 svaralternativer er kun 1 som er rett! men det er flere som er rette, men en som er mer rett! (viktigere) bare rot:P skyt meg vis jeg tar feil. men var det de sa føridag på biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 nå er det 45 sprørsmål og 7 feildet er fra 3-5 svaralternativer er kun 1 som er rett! men det er flere som er rette, men en som er mer rett! (viktigere) bare rot:P skyt meg vis jeg tar feil. men var det de sa føridag på biltilsynet Jepp..Og det er utrolig irriterende. Folk blir bare forvirret av det. Er ikke rart at 75% stryker etter at de nye prøvene kom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Jeg har kjørt bil i Danmark i over 7 år, men jeg har faktisk aldri lært noe spesielt om danske trafikkregler... ... Forøvrig er det 21 år siden jeg kjørte opp i Oslo... de gamle er eldst... oi...hvor gammel er du da mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå