Gå til innhold

Lakke listene?


henry
 Share

Anbefalte innlegg

Har prøvd forskjellige produkter for å friske opp plast listene på fangerne som har blitt matte med tiden. Felles for de alle er at de blir vasket bort etter første vask! (prøvd alt fra biltema til turte wax sine produkter)

Var innom lakkereren her for et prisoverslag på noe annet småtteri jeg skal ta, og nevnte problemet for han. Han foreslo å lakke listene i samme farge som bilen, da med bruk av spesiell plast grunning osv.

Det jeg lurer på er hvordan vil dette bli? Vil det bli veldig "alt i ett", at det gjør seg med det skillet som er der orginalt med plast listene?

Litt usikker på hva jeg skal gjøre, alternativet blir jo da å kjøpe nytt lisverk!

Takker for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hvordan facelift 2001-2003 mod E39 ser ut. Disse har lakkerte lister originalt.

På min forrige E39 hadde jeg også matte lister. Dette løste jeg ved å ta på "svarting" som man bruker på dekkene for at det skal se nytt/penere ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du vil ha fram svartfargen i listene igjen permanent, er det varmsluftspistol du må bruke. og varme opp listene til dei svetter ut igjen "ny" plast. prøvd det! du blir overraska!

Takk for et utrolig bra tips!

Blåste over listene med varmluft, og de ble som nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...