ingard Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Skal jeg gå for eller sånne? (noen som har bilder av disse på bil?) eller leds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Siden alle andre kommer til å si crystal, så sier jeg leds. Ser mye fetere ut i mørket og hvem bruker vel bilen om dagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Vet det ser jævli bra ut. Men det er jo tross alt mest lys på denne tida av året.. Og jeg synes nesten crystal ser bedre ut da.. Men noen som har bilder av de i midten på bil? Edit: Og man må jo ikke glemme dette da: Men det er dyre lamper synes jeg.. Ikke i forhold til led da, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Er jo et halvt år til ingard får vist frem lyktene i mørket, så fremt han ikke bor i nærheten av tunneler da. Jeg likte de øverste godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Har ikke sansen for LED`s nei. Gå for crystal clear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Må nok slenge meg på crystal clear. Synes det helt klart blir det peneste. Leds, som ikke er orginalt fra fabrikk blir fort litt småharry spør du meg.. Hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 ledlyktene klart første valg...fra min side...men du må jo bare kjøpe det du synes ser finest ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 slenger meg med på crystal clear liker ikke leds he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 LED's i dagslys..... Syntes de gjør seg bra da og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 noen som har bilder av de to øverste når det er mørkt ute? er å ute etter å kjøpe nye baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Ja, tror nok det blir crystal.. Men om noen hadde hatt bilder av den i midten hadde det vært veldig bra.. De er nemlig på tilbud hos GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgsninja Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 LED's i dagslys.....Syntes de gjør seg bra da og.... Kledde bilen din godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jeg tror crystal gjør seg best på bilen din. Men jeg må si at LED lysene på lonesome drifter's bil ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 noen som forresten vet hvor man får tak i EN crystal lykt? den ene er knust etter at jeg, ja faktisk snittet autovernet med rompa i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 LED er veldig pent, men Crystal Edge rød og sølv er ikke så dumt det heller. Sto mellom disse to da jeg skulle ha nye. Valgte til slutt røde LED's. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå