Gå til innhold

F...ns drittfugl!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjipern Gunnar :( Tror nok jeg hadde klikka på den lille jæveln :!:

GJETT om du hadde hatt dårlig samvittighet etterpå da:P

Måtte le av dette selv:P Er ikke ofte slike små hendelser skjer!

VEl mente ikke at jeg skulle gjort den noe som helst,var vel helst at jeg hadde blitt arg på den liksom :D Nei så "tøff" er jeg ikke!!! Har ikke hjerte til å ta liv av stakarn...Er bare "litt" vasking så er det bra alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjedelig. men går vel greitt å fjerne? korleis det gjekk med fuglen da? linerle som hadde tatt seg en tur? dei bringer btw flaks, men det der var vel ikkje helt flaks?

:)

Gikk greit å fjerne det på ratt/dashbord, men har litt problemer med det som er (nedi hullene) på diskantdekslene på dashbordet, og nedi luftekanalene. Pluss selvfølgelig på stoffsetene.. men det går nok greit. :)

Fuglen ble pint et minutt ekstra mens jeg henta kamera og fikk tatt et par bilder, etterpå åpna vi dørene og lot den fly fint ut i det fri igjen. Å kverke den (som noen nevner) hadde ihvertfall ikke gjort noe som helst bedre, så det skjer ikke.

Bringer flaks, tjah.. jeg begynner å bli rimelig lei av Linerle-drit på hele bilen min. Den siste uka har det _bodd_ en Linerle på speilene, så de blir konstant helt bedritne (bokstavelig talt). Har trodd det har vært forskjellige Linerler, men kanskje det faktisk er den samme som har vært der hele tiden, og den som også har vært inni bilen. Får håpe den har blitt skremt bort nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nysjerrige fugler. har to måser so holder et helvetes spetakkel utforbi soveromsvinduet mitt klokka 0500-0600 kver morning denne veka.

inatt hadde dei fått opp lokket på bossspannet og hatt seg en liten fest... såg faen ikkje ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. kjenner meg igjen her ja.. Hadde en minibuss uten motor/gear som jeg skulle selge for noen lapper. Jeg skulle bort når kjøperen skulle komme, så jeg trillet bilen ut på gårdsplassen så han skulle få se. Senere samme dag fikk jeg teksmelding om at han ikke ville ha bilen omså han fikk den gratis. Neivel svarte jeg og tenkte han skulle bare ha det så godt. Når jeg kom hjem og skulle flytte bilen unna så så jeg at bilen var FULL av fugleskit. WTF tenkte jeg. Kjøperen hadde blitt møtt i døra av jævelen. Eneste åpne hullet som var stort nok til at en spurv kunne komme seg inn var gjennomføringen til gearstanga.. (!!!) Ante ikke at en liten jævel kunne drite så mye. Hadde jo bare max vært der i to dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...