Jump to content

Ta ut original BMW radio.

VillKapping
 Share

Recommended Posts

• 4 months later...

Da har jeg endelig fått ut fingeren og tatt ut spilleren. Klarte ikke å finne ut hva som gjør at jeg ikke har lys i skjermen min når det blir kaldt.. Noen som vet hva en ny spiller koster? Eller kanskje det går an å reparere den? Er vel sikkert 6000-7000 kr for ny enhet.. Irriterer meg grønn over den! :twisted:

De sender garantert videre til et verksted for Audio/Video. Så du kan like gjerne finne ut hvem som kan fikse spilleren og selv levere den inn. Da slipper du i alle fall et fordyrende mellomledd.

Leverte spilleren i går.. Hadde dessverre så mye å gjøre at det kunne ta inntil 14 dager før jeg fikk den igjen :( Kanskje han klarte å fikse den inniblant noe annet jobb.. Regnet med det var en vanlig kontaktfeil og da kom det på rundt 600-700 kr. Får bare håpe det er så enkelt. [-o<

Oppdatering og konklusjon kommer!

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Litt oppdatering angående nav. skjermen min.. Den er nå helt svart hele tiden. Ser hva som står der, men bakgrunnsbelysningen er borte. Den var i orden i noen dager etter at jeg fikk den tilbake fra reparasjon, men nå er den helt svart igjen. Hatt den inne til reparasjon en gang til, men han hadde ikke noe skjema eller kabel til å koble den opp så fikk ikke fikset den. Noen her inne som jobber som tv/radio reparatør eller noe og har veldig peiling på slike ting og kanskje tar på seg og fikse denne? Har også en ønskes kjøpt annonse inne hvis noen sitter og ruger på en sånn enhet.