Gå til innhold

Ta ut original BMW radio.


VillKapping
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Da har jeg endelig fått ut fingeren og tatt ut spilleren. Klarte ikke å finne ut hva som gjør at jeg ikke har lys i skjermen min når det blir kaldt.. Noen som vet hva en ny spiller koster? Eller kanskje det går an å reparere den? Er vel sikkert 6000-7000 kr for ny enhet.. Irriterer meg grønn over den! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte spilleren i går.. Hadde dessverre så mye å gjøre at det kunne ta inntil 14 dager før jeg fikk den igjen :( Kanskje han klarte å fikse den inniblant noe annet jobb.. Regnet med det var en vanlig kontaktfeil og da kom det på rundt 600-700 kr. Får bare håpe det er så enkelt. [-o<

Oppdatering og konklusjon kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Litt oppdatering angående nav. skjermen min.. Den er nå helt svart hele tiden. Ser hva som står der, men bakgrunnsbelysningen er borte. Den var i orden i noen dager etter at jeg fikk den tilbake fra reparasjon, men nå er den helt svart igjen. Hatt den inne til reparasjon en gang til, men han hadde ikke noe skjema eller kabel til å koble den opp så fikk ikke fikset den. Noen her inne som jobber som tv/radio reparatør eller noe og har veldig peiling på slike ting og kanskje tar på seg og fikse denne? Har også en ønskes kjøpt annonse inne hvis noen sitter og ruger på en sånn enhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...