VillKapping Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Noen som vet hvordan jeg tar ut denne? Er sånn sak med kassettspiller og navigasjonskjerm. Må ta den ut for å prøve å finne ut hvorfor den helsikes skjermen ikke fungerer når den er kald.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biltema2000 Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 fjern lista over spilleren, der sitter to skruer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 Ok.. Takk Da må jeg fjerne hele karbon lista som sitter fra tenninga og bort til hanskerommet da? Ikke noe annen list der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Ta av lista over hanskerommet først. Så tar du av lista over spilleren. Da henger bare spilleren i noen skruer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted September 11, 2006 Author Share Posted September 11, 2006 Da har jeg endelig fått ut fingeren og tatt ut spilleren. Klarte ikke å finne ut hva som gjør at jeg ikke har lys i skjermen min når det blir kaldt.. Noen som vet hva en ny spiller koster? Eller kanskje det går an å reparere den? Er vel sikkert 6000-7000 kr for ny enhet.. Irriterer meg grønn over den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Ikkje garantisak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Mellom 1000 og 2000 i reparasjon kan jeg tenke meg. Går nok ikke på garantien lenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted September 12, 2006 Author Share Posted September 12, 2006 Tror det blir vanskelig å få dette på garantien ja.. Bilen er jo nå også over 5 år. 1000-2000 i reparasjon ja! Repareres hos BMW eller noe annet radio og tv verksted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 De sender garantert videre til et verksted for Audio/Video. Så du kan like gjerne finne ut hvem som kan fikse spilleren og selv levere den inn. Da slipper du i alle fall et fordyrende mellomledd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 Ok.. Da leverer jeg den direkte til et audio/video verksted. Må jo gå an å fikse. Virker som det bare er dårlig kontakt liksom eller noe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted September 15, 2006 Author Share Posted September 15, 2006 Leverte spilleren i går.. Hadde dessverre så mye å gjøre at det kunne ta inntil 14 dager før jeg fikk den igjen Kanskje han klarte å fikse den inniblant noe annet jobb.. Regnet med det var en vanlig kontaktfeil og da kom det på rundt 600-700 kr. Får bare håpe det er så enkelt. Oppdatering og konklusjon kommer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted October 5, 2006 Author Share Posted October 5, 2006 Da har jeg fått tilbake spilleren! Alt er i skjønneste orden! Var visst noen loddinger på printkortet bak skjermen som var dårlig. Bare gikk over de så nå lyser skjermen som bare rakkern! Prisen var ikke så ille heller synes jeg.. 630 kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted November 23, 2006 Author Share Posted November 23, 2006 Litt oppdatering angående nav. skjermen min.. Den er nå helt svart hele tiden. Ser hva som står der, men bakgrunnsbelysningen er borte. Den var i orden i noen dager etter at jeg fikk den tilbake fra reparasjon, men nå er den helt svart igjen. Hatt den inne til reparasjon en gang til, men han hadde ikke noe skjema eller kabel til å koble den opp så fikk ikke fikset den. Noen her inne som jobber som tv/radio reparatør eller noe og har veldig peiling på slike ting og kanskje tar på seg og fikse denne? Har også en ønskes kjøpt annonse inne hvis noen sitter og ruger på en sånn enhet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VillKapping Posted November 23, 2006 Author Share Posted November 23, 2006 Ingen radio/tv reparatører her som har litt peiling på dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts