Peoplez Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Må berre få sagt på bmwmessig grunnlag, at det er vår. nå er det 15grader i skyggen og klokka er ikkje 11 enda engang. JIPPI!!! Skal polere bmwen og felgkanten ikveld, så er det siging i høg stil, trur faktisk e tar en tur til bergen. heydå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Bergen?? Kjørt deg vill?? Jepp, godt det begynner å bli varmere, blir i så mye bedre humør av en erller anna mistenkeleg grunn Mangen pene, nye, og nyoppussa biler med fine felger, Damene begynner å gå mer lettkledde, utepils, og få båten på sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 så sant så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Bergen?? Kjørt deg vill?? Jepp, godt det begynner å bli varmere, blir i så mye bedre humør av en erller anna mistenkeleg grunn Mangen pene, nye, og nyoppussa biler med fine felger, Damene begynner å gå mer lettkledde, utepils, og få båten på sjøen. hehe, er 2.5t til bergen herfra, går som en drøm det. fine veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Bergen?? Kjørt deg vill?? Jepp, godt det begynner å bli varmere, blir i så mye bedre humør av en erller anna mistenkeleg grunn Mangen pene, nye, og nyoppussa biler med fine felger, Damene begynner å gå mer lettkledde, utepils, og få båten på sjøen. hehe, er 2.5t til bergen herfra, går som en drøm det. fine veier 45min til fergen, 25min med fergen, 50 min til select´en og 25min til sentrum. Jepp, veiene er ikkje så altfor gale, verste er vel etter sande eit lite stykke (smalt), etter den nye tunellen etter Vadheim mot Lavik og Romerheimsdalen. Ellers meget bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Bergen?? Kjørt deg vill?? Jepp, godt det begynner å bli varmere, blir i så mye bedre humør av en erller anna mistenkeleg grunn Mangen pene, nye, og nyoppussa biler med fine felger, Damene begynner å gå mer lettkledde, utepils, og få båten på sjøen. hehe, er 2.5t til bergen herfra, går som en drøm det. fine veier 45min til fergen, 25min med fergen, 50 min til select´en og 25min til sentrum. Jepp, veiene er ikkje så altfor gale, verste er vel etter sande eit lite stykke (smalt), etter den nye tunellen etter Vadheim mot Lavik og Romerheimsdalen. Ellers meget bra.. kor du er ifra igrunn? du so har e34? forandre profil bilde eller ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 kor du er ifra igrunn? du so har e34? forandre profil bilde eller ? hehe Blei du skremt kor godt kjent eg var?? hmm. Kjører litt Grieg bil når eg gidder/har tid. Vert en del i florø og kristiansund. Profilbilde har alltid vert det samme. Har ikkje E-34 eller noen BMW akkurat no. Bor ikkje så langt fra Bergen, ca 45min kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 kor du er ifra igrunn? du so har e34? forandre profil bilde eller ? hehe Blei du skremt kor godt kjent eg var?? hmm. Kjører litt Grieg bil når eg gidder/har tid. Vert en del i florø og kristiansund. Profilbilde har alltid vert det samme. Har ikkje E-34 eller noen BMW akkurat no. Bor ikkje så langt fra Bergen, ca 45min kjøring. hehe, ja det vart endel detalj kunnskap i området, så eg tenkte at du måtte være en lokal en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Mange fine veier rundt Bergen og omegn... Mange fine tuneller man kj kjøre fort i... så fort man vil egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Mange fine veier rundt Bergen og omegn... Mange fine tuneller man kj kjøre fort i... så fort man vil egentlig.. her er endel tuneller, den siste mellom lavik og vadheim, den er prima! der kan du ha det du vil av kmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Mange fine veier rundt Bergen og omegn... Mange fine tuneller man kj kjøre fort i... så fort man vil egentlig.. her er endel tuneller, den siste mellom lavik og vadheim, den er prima! der kan du ha det du vil av kmt. Den nye du tenker på som eg nevnte i sted?? 260-270km ingen problem med vingebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 er ikke sikker på om vi snakker om samme tunnel, ( det kan jo for såvidt hende) Men mitt poeng var i alle fall at det er mange fine steder man kan kjøre. Oppe på fjellet der.. Gode BMW-veier.. svinger i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 er ikke sikker på om vi snakker om samme tunnel, ( det kan jo for såvidt hende) Men mitt poeng var i alle fall at det er mange fine steder man kan kjøre. Oppe på fjellet der.. Gode BMW-veier.. svinger i massevis. Kor tenker du?? Bergen-Voss?? Bergen-Kvamskogen-øystese?? Bergen-Knarvik-Oppedal?? Mangen fine veier å "grisekjøre" på. Men er nok slutt på den kjøringen no, er i ivertfall minkenes i aller høyeste grad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 260-270 er var ikke farten jeg fikk i Mk 4 golf 1,6'en jeg lånte.. men fort nok gikk det.. til å være golf i alle fall. Jeg husker ikke nøyaktig hvilken tunnel det var, men den var meget med helling på den.. 8% syns jeg å huske.. og så var det ikke hovedtunnellen så den var fri for folk. skal finne ut hvilken det var. meget fin om noen ønsker å teste bilens vmax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 260-270 er var ikke farten jeg fikk i Mk 4 golf 1,6'en jeg lånte.. men fort nok gikk det.. til å være golf i alle fall. Jeg husker ikke nøyaktig hvilken tunnel det var, men den var meget med helling på den.. 8% syns jeg å huske.. og så var det ikke hovedtunnellen så den var fri for folk. skal finne ut hvilken det var. meget fin om noen ønsker å teste bilens vmax Du tenker på gudvangstunellen du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå